Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1334 ggr
[Juliaaaaa97]
0

Gravid?

Hej! Jag behöver verkligen hjälp då jag inte ska till Umo förens torsdag och vill gärna veta vad ni tror! Tror ni jag kan vara gravid? Min mens är 16 dagar sen, mår illa dygnet runt, min vårtgård har blivit typ dubbelt så stor och lite mörkare (fast bara ena bröstet??) och fått tydliga blodådror (på det bröstet som vårdgården blivit större på) som inte funnits där innan. Min mage är även uppsvälld och jag kissar seriöst 100 ggr per dag. Är trött varje dag, kan sova minst 8 timmar natten innan och skulle kunna däcka vid 20 fast jag innan brukar vara vaken till 2-3 på natten. Min pojkvän säger att jag har fått humörsvängningar som bara den och får lätt yrsel. Jag får också varje kväll ilningar i livmodern (som mensvärk men ändå inte) och lite ont i ryggen. För nån timme sen fick jag också som en spänning i mitt underliv som att det drog ner och mitt immunförsvar som annars är superbra är sjukt dåligt just nu! Är sjuk första gången sen jul. Dock har jag inte ont i mina bröst eller värsta cravingen men samtidigt så skulle jag bara vara i vecka 6 om det ens skulle vara gravid. Min pojkvän säger att det är ganska uppenbart att jag är gravid men vågar samtidigt inte hoppas på det och att vi sen ska bli ledsna! Så vad tror ni?

Aristarcos
1

ta ett test.. man kan ha symptom utan att vara gravid, bara för att man tror det ;)

Elsa
0

Ja, ta ett test! Inte säkert det stämmer till 100% men då får du ju veta, oftast stämmer det.

Jag trodde jag hade blivit gravid nu förra cykeln men det var bara kroppen som spökade och gav mig symptom som inte stämde, tyvärr.

[Devya]
0

Det låter ju definitivt som graviditetssymptom, tycker jag. Det är bara att testa och se för vi kan endast spekulera. :)

RoxannaS
2

Bra å skriva ett inlägg och be om råd och sedan radera sitt konto?

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
[Devya]
0

#4 Händer hela tiden.

RoxannaS
0

#5 Jaså? Första gången jag ser det på den här sajten tror jag.

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus