Gravid iFokus

Gravid

Etikettbarnlängtan
Läst 987 ggr
Missmagi
2016-10-13 18:41
0

Cysta

Någon om haft en cysta men ändå lyckats bli gravid?

Intehärutandär
2016-10-13 18:58
0

Jag, men jag har också fått mf pga den. Så jag måste ta bort den eller krympa den + äta medicin så slemhinnan tjockar på sig om jag vill bli gravid.

Missmagi
2016-10-14 08:40
0

Beklagar. Jag är en som lever på hoppet som försökt aktivt i flera år utan att lyckats. Denna månad kändes bra till en början då jag äntligen fick en glad gubbe på ägglossning stickan i rätt tid . Jag har alltid haft kort lutealfas och behandlas med extra progreseron, så det är klart att jag fick upp hoppet lite nu när den verkade bli normal. Däremot så började jag blöda kraftigt i samband med ÄL och så jag gick till gyn. Där såg dom en cysta som satt utanför livmodern. Dom trodde först på utomkvedshavandeskap men hade hcg 2EL vilket är negativt och inte gravid. Vart jätte ledsen men vet att cystor är ofarliga. Jag ville bara skrika ut "varför är naturen emot oss" Sen så kommer den där lilla personen fram igen. Den som lever på hoppet. Tänk om de släppt ett ägg iaf och tänk om den där cystan bara finns där. Tänk om tänk om. Vet att man inte ska hoppas för mycket oftast så man inte blir besviken men vad gör man inte när barnläntan är så stark.

Jejs
2016-10-15 14:18
0

Jag hade en cysta på 4cm när jag blev gravid. Har bf om 7dagar. 🙂

Intehärutandär
2016-10-15 21:28
0

#2 Jag önskar Dig lycka till. Jag väntade 15 år på att bli gravid med mitt andra barn, som avled dagen innan bf och efter det ett (till - har haft 3 mf totalt + 1 dödfött barn) mf. 

Får försöka förlika mig med min levande son och min döda dotter. Blir inga fler tyvärr pga min livmoder.