Längtan..
Nu har jag laddat med ägglossningstester och graviditetstester som mannen min köpte på billiga-tester.se ..
Längtar så efter ett litet frö..
Hoppas detta inte tar lång tid.. vi hade turen att bli gravida direkt efter jag slängde ppillerna förra gången..
Detta är inte vårt första barn, vi miste vår älskade efterlängtade dotter Isabell i v 32+5 i juli i år.. Det värsta som någonsin kan hända hände oss.. PSBD i magen :´(
Skulle gärna vilja följa varandras babyönskan.. Om ni vill?
usch va hemskt. beklagar, själv fick jag missfal visserligen bara i v 8 men är ändå glad att jag inte han gå längre. nu försöker vi igen :)

#1 Vad roligt! Hur går det då? Detta är vårt fjärde försök nu.. Vi började tidigt.. Trodde jag var gravid nu men så kom tant röd i Bim+3 .. Så irriterande..
#2 Härligt hoppas ni lyckas snart, ja jag ska vänta i ca 14 dagar till innan jag ska göra mitt på pinnen *skrattar* hoppas att de så som vill att de ska va och att allt går som det ska denna gång.

Spännande :) Du får uppdatera mig om hur det går :) Har ni försökt länge? Hur gamla är ni och var bor ni? :)
nä vi har bara försökt i 2-3 månader, jag är snart 23 o min karl är 30.. bor i sthlm, du då?

usch vad hemskt. =( saknar ord. *tröstekramar*
men vad är PSBD?
hoppas det går bra nu. *håller tummarna*

Hemst att sånt händer :(
PSBD tror jag betyder plöstligt spädsbarns död eller liknande.

#7. okeej

Här sätter vi igång med tillverkning efter nyår.
Och det efter många tidigare svikna löften. Men den här gången tror jag faktiskt på honom och det verkar som att det är på riktigt :D
Ska också ladda upp med tester.
då får jag önska lycka till i förskott då #9

#5 Ungefär som vi då :) Min make är 26 och jag 22.. Känns så gammalt att säga "make" o.O .. Bor i Landskrona :)
#6 Plötslig spädbarnsdöd i magen :(
Jaha är ni gifta oxå? :) långt bort bor du oxå :(

#12 Japp! Helt underbart :) .. Hehe.. Ja.. är ju en bit.. Men blir liiiiiiiiite närmare i januari.. flyttar till Klippan då.. haha :P
vart ligger klippan? usch vill att de ska bli den 8 nu så jag kan göra mitt på pinnen 

Beklagar det som hände er.
Här försöks det oxå fast inget ännu!
Försökt sedan april, vi är gifta ja 28 han 42!
Hoppas ni lyckas så ett frö snart

oj vilken fin kula 

#17 .. Hihi.. ja… Var så stolt över den :) Det var den sista magbilden :( .. Vi skulle ta jättefina "modell"magbilder senare.. men vi hann aldrig :´(
Usch va tråkigt, vad kostar de att ta sånna? de e juh så vackert med sånna bilder :)

haha då bokar jag dig eller din man sen då 

#21 Klart du gör ;)
haha häfftigt :D