Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1168 ggr
Anonym
Anonym
0

Nidationsblödning ?

Jag hade min senaste mens start den 26/7, räknade att min ÄL borde ha varit förra tisdagen den 9/8. Vi hade sex där i dagarna. Jag har regelbunden mens. Igår (17/8) alltså 8 dagar efter min troligen ÄL, hade jag en liten blödning på förmiddagen, inte mer än att toalettpapperet var ljust rosa efter jag hade kissat. Det höll i ca 4-5 timmar, sen försvann det och har inte varit något mer sen dess. Hade en lätt molande värk hela dagen efter det. Har aldrig tidigare haft någon mellanblödning eller liknande. Jag har beräknad mens den 22/8. Kan det ha varit en sån nidationsblödning?

Tjeja
0

Kan vara. Det visar sig sedan ifall du plusar på gravtest om nån vecka.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[freeatlast]
0

Låter som att det skulle kunna vara det :-) Jag hade också en lite ljust rosa flytning ungefär en vecka efter ÄL, sen plussade jag ganska snart därefter :-)

Anonym
Anonym
0

Får hålla tummarna då =)

MinnaJosefin
0

Min nidblödning kom en vecka efter ÄL och en vecka innan BIM. Jag kissade och när jag torkade mig kom där en väldigt ljusrosa fläck på pappret, stor som en 5 krona. Det var det enda som kom, men visst var det en nidblödning. Håller mina tummar :)

Anonym
Anonym
0

Hade en liten blödning igår eftermiddag och en liten nu på morgonen. Inte mer än att det kommit på pappret/handduken. Hur länge kan en nidationsblödning hålla på? Annars undrar jag vad det är min kropp håller på med den här månaden.

Anonym
Anonym
0

Har trosskydd nu o det har kommit lite blod till. Ska man sluta hoppas att det tagit sej nu?

[freeatlast]
0

När har du BIM?

[freeatlast]
0

Såg nu att du skrivit redan 22/8 :-) Det kan ju vara "mensen" som är några dagar tidig också. Om kroppen ännu inte helt har hunnit fatta att du är gravid så kan mensen komma som vanligt eller sparsamt trots att du är gravid. Möjligheten finns :-)

Anonym
Anonym
0

Jag får hålla tummarna för att det e kroppen som inte hänger med riktigt =) får avvakta o se. Tack!

Anonym
Anonym
0

Jag får hålla tummarna för att det e kroppen som inte hänger med riktigt =) får avvakta o se. Tack!

[freeatlast]
0

Ska hålla tummarna för dig :-)