Magbilder #11
Dags för ny tråd på våra fina magar 🙂
gamla tråden: http://gravid.ifokus.se/discussions/549ff91dce12c479300033a2-magbilder-10?4d7124b7b9cb462141047355-1
Eftersom jag inte har gått ut offentligt än så är bilden beskuren :p Tagen igår, vecka 25 :) /M
Lägger ett avtryck 😎

#1 &2 Grattis vad roligt! Fin mage! Tycker mig ha sett andra delen av bilden ^^ Men don't worry, my lips are sealed!
#7 Tack fina du! :) /M
#TanatosNyx Har du lust att vända min bild? Jag kan inte hantera mitt egna inlägg :(!
Fixar det så fort jag är vid datorn :)
Min mage i v 31. Har större SF än alla i föräldragruppen (som alla har BF långt före mig..) samt större än min syster och min kusins tjej när de födde. Ingen tror på att det är BF i början av februari eller att det bara är en unge. Och BM har sagt åt mig att jag inte "får" gå upp mer i vikt nu. Men allt sitter ju kring magen? Följer i alla fall min egen kurva och ligger inom normalgränsen.. Börjar dock undra hur mycket större man kan bli?! SF 31 cm nu i v 32.
#11 Man kan blir gigantisk :P Med mellanbarnet hade jag SFmått 48 i vecka 37. I vecka 24+5 nu med tredje barnet hade jag mellan 30-33 beroende på vem som mätte. (De var flera m då de var osäkra på mitt mått) Lägger in bild senare, är kvar i sängen :P
Åh vad fina ni är allihopa :) Jag vill oxå bli gravid
#15 Tack! Är så skönt när andra också har liknande erfarenheter. Är så galet trött på alla som tjatar om min gigantiska bula nu. Och på att va gravid överhuvudtaget. :P

#25 jag känner igen känslan även om jag inte heller ser särskilt stor ut så finna ändå känslan av att ha en stor badboll i magen där… Undrar hur det blir längre fram när man verkligen blir stor.
Jag känner att det är tur att jag ofta går i kängor som jag bara kränger på mig med hjälp av ett sånt långt skohorn. Optimalt!
Funderar på hur det blir sedan, om det hjälper att sätta sig ned, eller om jag lite fint får be sambon att knyta skorna… Eller om jag kanske blir förvisad till flipflops och foppatofflor. Tur att det inte är ett tag kvar så det hinner bli varmt 😃
v. 34 (33+1) och igår fick jag lov att ge upp vigsel- och förlovningsringen (fast jag ska nog prova om jag iaf kan ha en av dem på, känns så naket..).
#26 och #27 Skönt om att jag inte är ensam om det. Många reagera förvånade på jobbet när jag säger att jag är beräknad bebis i mars, de tycker att jag ser så liten ut. Jag tycker väl också att jag ser ganska liten ut - men det känns inte alls så! Otymplig as hell! Haha! Men jag tycker det är fint, jag känner mig vacker med magen.
Magen i v 30+4 ❤👶
Amanda Hurtigh
SE*Aconcagua's Orientaliskt Lång- & Korthår.
aconcaguas.se
amanda@aconcaguas.se