Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 901 ggr
Luvinis
2016-05-05 11:57
0

Gravid?

Nu 7 dagar efter ÄL. har jag fått en liten blödning. Började igår och fortsatte inte blöda mer efter att jag såg det, det var ljusrosa.. Idag när jag var på toa såg jag att det var lite blod igen fast denna gång väldigt mörkt men ytterst lite.

Jag funderar om detta kan vara en nidblödning?

Jag minns att efter jag slutade med min minipiller vid två tillfällen fått sådan blödning. Men då var det på dag 24 i cykeln och fick mensen dagen efter. Andra gången minns jag inte men har för mig att mensen kom 1-2 dagar senare och då var cykeln mer normal på 28 dagar. (om jag minns rätt)

Detta skedde efter att jag slutade med mina piller för 1 år sedan. Efter det har min mens varit mer regelbunden som på 28 dagar.

Enl min kalender så är det 6 dagar kvar till beräknad mens. Så oroliga jag nu då att min mens kommer vara elak denna månad och komma sjukt tidigt eller är det en nidblödning och jag äntligen blivit gravid efter 1 års försök!?

LoAEmma
2016-05-05 12:04
0

Håller tummarna! Köp ett digitalt test och kolla om en vecka :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

RoxannaS
2016-05-05 12:34
0

Åh vad spännande håller tummarna på att de är en nidis du fått nu. :D

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Luvinis
2016-05-05 12:49
0

Tack! Vi hoppas vi också 😃

Luvinis
2016-05-07 18:03
0

Jag känner mig så nojig. Idag har jag haft en molande värk i tjejmagen. Kommer och går ganska ofta.. BIM på tisdag.

Luvinis
2016-05-08 11:11
0

Så var det med det.. idag blöder jag.. :'(