pissnödig
Är kiss nödig hela tiden . aldrig gått såhär mycket på toa förut. Går typ 2 gånger i timmen på toa. Mår illa när jag lägger mig ner och det känns olustigt i magen eller hur man ska förklara. Grav testet visade ju knappt nåt . men TanosNyx sa det visade positivt men är själv inte helt hundra än :p men jag börjar tro . tror jag
TanatosNyx *
Är det normalt är min fråga?
Ja, graviditetshormonerna gör att man blir väldigt kissnödig (en del blir det alltså).
Jag upplevde mer behov av att kissa längre fram i graviditeten då knodden tog plats i magen och använde urinblåsan som studsmatta.
Jag kissade inte ovanligt mycket men jag vaknade istället VARJE natt av att jag höll på att kissa på mig vilket jag aldrig någonsin gjort förut..
Ser inget, men kollar på datorn nu som jag inte såg på förra heller
Kan det va pga för lite hormoner?
Alltså jag tror du bör ringa gyn och be dom om ett blodprov och en koll. För hur många test du än gör per dag hjälper det inte utan stressar nog bara upp dej mer eftersom dom är negativa och mensen är utebliven. Ring gyn/ bm och be om ett blodprov så slipper du fundera och slösa pengar på tester :)
Det är killen dom betalar och vill jag testar jag tänker inte på det jag hade hällre struntat i tester . hade en unge pluppat ut så hade det :p men ska kolla men gyn :) just nu känns det bara konstigt i magen . molande värk så har inte lust o röra mig :)
#10 så har ja haft utan att vara gravid. Ibland kan man inbilla sig symtom för att man vill bli gravid.
Men lycka till! :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Säger igen: köp digitala rast Som visar med text så slipper du behöva tolka! :)
Digitalt test ska det ju vara! Inte rast :P Om det nu inte är så att du gillar spänningen i streck-testerna :)
Får pengar på tisdag så ska testa med digitalt då :)
Kollar på mobilen nu och ser ett grått streck (spök) i #6
Tack. Ska sluta skriva här då folk verkar tycka jag e jobbig med frågor så ni får ha det bra
#16 jag tror alla menar väl men det är svårt att svara på vissa grejer eftersom det är individuellt hur kroppen fungerar. Tyvärr så går heller en graviditet att bekräfta utan kisstest/ blodprov.