Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 922 ggr
Mimmi9108
0

Gravid?

Hej allihopa Min min mens är väldigt oregelbunden,ibland kan den va en månad sen men under den senaste veckan har jag mått illa ,oftast på morgonen och kvällen och även behövt gå upp och kissa ett flertal ggr på natten vilket jag i vanliga fall ALDRIG brukar göra. För några veckor sen glömde jag ta mina minipiller (cerazette) i 2 dagar kan jag ha blivit gravid eller vad tror ni. Det är så svårt att veta när mensen är så pass oregelbunden. Tack på förhand

Karmatarerskanise
2

Sköter man inte sina tabletter ökar ju risken för graviditet. Men för att veta måste du ju testa dig.

Tjeja
0

Hur sen är mensen den här gången då? Bästa svar får du med gravtest. För oss här är det omöjligt att svara bara från det du berättar. Sannolikt är du ju inte gravid mrn risken finns ju så testa dig med en veckas mellanrum tills mensen kommer el du testar positivt skulle jag säga.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Mimmi9108
0

Min mens är lite mer än en vecka sen

[Synnerlig]
0

Vi kan inte veta om du är gravid, så gör ett test så vet du säkert :)

Karmatarerskanise
0

#3 Hur vet du att den är sen om den är oregelbunden?

smurfis
0

Du får testa för att veta säkert! Det är jätte svårt när man har oregelbunden mens att veta om den är sen eller inte. Börjar man tänka på det kan man också lätt "inbilla" sig att man har symptom osv…. Så testar du så vet du säkert!

Mimmi9108
0

Nu när jag kollar min kalender under detta året så har det inte varit så jätte oregelbundet 3 januari 6 februari 17 mars