gravtest
Tog gravtest i morse och visade negativt men brukar alltid känna av min mens minst 4 dagar innan och jag har inte känt av nånting. Inte nu heller efter den är 2,5 dagar försenad. Jag har inte tänkt på mensen eller att vi vill bli gravida utan tar dagarna 1 efter 1. Vi har haft mycket att stå i denna månad så har inte ens haft tid på att tänka på grav eller mens om man säger. Men kan tester visa fel? Ska vänta och se men inte tänkt på detta fören alarmet kom i telefonen i natt ( lagt in i kalendern om när jag har mens och tydligen glömde ta dän larmet haha ) :)
Bra att du inte tänker på de. De kan försena mensen något enormt. Ha inte för bråttom med gravtest. Bättre att vänta. Jag kände av min graviditet genom typ mensvärk utan mens. Jag brukar alltid få mensvärk i samband med mensen. Aldrig innan. Aldrig efter. Utan i samband med att den börjar. Hade mensvärk utan mens i 4 dagar innan jag testade och de var positivt :)
Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!
Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Ja precis :) känner ingenting av mensen för brukar få jätte ont i magen nån dag innan :)
Tack :)