Graviditetstest
Tyvärr jag kan inte se något
Kan inte se något jag heller :(
// Sofia
jag kan inte se något heller tyvärr
Nej inte jag heller :(
// Sofia
Ser inget på något av dom, men jag kan självklart se fel. Avvakta några dagar, har det tagit sig kanske det syns då? Förutsatt att du testar rätt i cykeln?
Möjligtvis en antydan till streck på den nedersta men jag är inte säker, testet kanske ser ut så helt enkelt, någonstans måste ju strecket komma ifrån. Lite märkligt om dom andra är negativa och detta positivt, förutsatt att dom är tagna ungefär samtidigt och fotograferade inom tidsramen för avläsning
Ser inget på den… Vilken tid på dygnet tas testet och när i cykeln?
Ser inget heller :(
// Sofia
jag ser en liten färgklutch i ena kanten som jag inte kan tolka. Ser inget streck som sådant.
Nej, tyvärr. Men är det 13 dagar sedan du tror du hade ÄL? Eller missuppfattade jag det?
Då kan ju dina tidigare test vara negativa pga att hormonnivåerna är för låga helt enkelt, det rekommenderas ju att ta testet tidigast samma dag som beräknad mens utav en anledning :-) Håller iallafall alla tummarna för dig :-)
Jo jag vet men kan inte hålla mig :O :D
Beräknad mens typ på lördag.
/Emma
#0 #2 #5 Jag ser..
R.I.P. Anton 💔
Om du beräknar din mens på lördag så är det mycket ovanligt att få plus redan flera dagar innan. Så mitt råd är att vänta, jag plussade svagt dagen innan beräknad mens och 2 dagar innan var det negativt så du får ge det tid ;) Jag började testa tidigt då jag kände igen gravidsymptomen och mvc kan intr skriva ut illamående-tabletter förrän man fått plus.
Ser inget där heller
Jag tycker mig se något svagt på det röda. Men det är fortfarande förtidigt för o säga om det är spökstreck eller ej. Oftast fäster ägget dag 10 efter ÄL och sen ökar hormonet så smartast är att vänta tills BIM. För det kan även visa plus nu o sen fäster det inte ordentligt och man börja blöda o får väldigt tidigt Mf.
Ser inga dubbla streck på någon utav testen tyvärr :(
Ser inget på något av dom, gör du det? Lättare att se u verkligheten än på bild!
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Jo ser ett streck. Svårt att avgöra om det är spök eller ej :S
/Emma
Jag ser fortfarande inget streck. Men ring tid till barnmorska så kanske dom kan göra en VUL :)
Jag ser ett svagt streck. Men det är fortfarande lång tid till lördag😉
Det testet går ej att läsa av eftersom det syns igenom.
Idag kom mensen….. =(
/Emma
Vad tråkigt. :/ ledsen för din skull. Försök att inte tänka att du vill bli gravid. De hjälpte mig. Jah tänkte att blir de något så blir de och då är de meningen. Försök att inte tänka på det alls. Ett annat tips är att köra ställningar som t.ex Doggy de hjälper spermierna åt rätt håll. Får du orgasm så hjälper de sperimerna att komma fram. Ligg gärna kvar ca 15 min med rumpan högt. Lägg en kudde under så att de rinner inåt liksom. Gå inte på toa direkt efter. Utan ligg kvar. De hjälpte mig. Blev gravid på första försöket med den teorin :)
Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!
Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
#46 Jag har aldrig följt någon sån teori, kissar alltid direkt efter och har blivit gravid direkt ändå ;)
#47 Jo, men de är tips för att göra de lättare. De är ingen som säger att de är något rätt eller fel. Men de var tips jag fick som jag kände funkade bra. 🙂