Åkpåse
Eftersom jag har noll koll så vill jag gärna ha tips (om det är ok för admin) om vilken åkpåse man ska välja. Ska ju få mitt barn nu när som helst. Bor i sthlm där vädret varierar , vi hade ju -17 förra veckan. Nästa vecka plusgrader. Är ute hyfsat mycket eftersom jag har hund och häst. Vill helst ha en som man kan ha något år. Påsen måste finnas i färgen svart. Så några idéer ?
Självklart är det okej för mig 🙂
Dessvärre har jag inte så bra råd att komma med. Själv har jag en illröd sak med gröna fåglar på från Elodie Details.
Vi har flera från bozz och de är riktigt bra :) De med fårskinn är bäst tycker jag för fårskinn reglerar ju temperaturen väldigt bra :)
Vi har fått den min sambo sov i som liten :) Fårskinn inuti, blev dock väldigt stel sedan jag tvättade den i maskin… Svägerskan som sa att det gick bra att göra det, med milt tvättmedel o körde skontvätt såklart. Hoppas den mjukar upp sig, haha.
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus

#1 så bra :-) Vi har faktiskt spanat på en elodie, tycker du att den är bra? # 2 +3 Okay, tyvärr vill jag inte ha (helst) produkter med skinn…. #4 lite långt att åka till Ullared och aningen vågat att göra det nu, så det får jag hoppa
Ja det tycker jag. Dock köpte vi den begagnad, skulle inte betala fullpris för den.
Vi använde den ur mammalådan i början, såg ut såhär. När sonen blev större köpte vi en Eisbärshen, riktigt arm o skön men lite stel. Har dock för mig att den även borde finnas i ett annat material också.