trimester 3-magar
Hade varit kul om vi kunde lägga in trimester 3 magar i den här tråden, skriv gärna vilken vecka också^^
Vecka 30 (29+5), kan lägga upp min vecka 31-bild sen också:-)

Många av er har så små magar, själv känner jag mig som en valross :-( V 37(36+5)
Jag tycker att du ser alldeles normalstor ut :) Att man känner så är nog rätt vanligt, man är ju enorm jämfört med hur man brukar vara.
Jag kände mig som en gravid blåval på steroider, men mina foton skvallrar om annat..
Aha Okay :-)
#10 Tycker du ser normalstor ut, vad är ditt magmått? :) Min mage däremot är alldeles för stor men i den bor också en stor bebis ;)
Jag tycker att jag känner mig mycket större än vad som syns på bild… När jag ser ner på magen så tycker jag att den är enorm! Haha! Att då tänka att det är 2 månader kvar är lite läskigt
#19 vilken fin bild! Blev lite inspirerade och tänker be en kompis som fotar att ta lite gravidkläder på oss innan magen försvinner och albumen fylls av bebisbilder:-)
#23 ja det är verkligen jätteroligt att ha! Jag saknar min mage ganska mycket o då är det mysigt att kolla på bilderna!