Herregud!!!
Jag märkte nyss att jag faktiskt gått upp TVÅ tros-storlekar sedan jag blev gravid. Jag har alltid haft stor rumpa, och innan jag blev gravid hade jag Large i tros-storlek men nu tycks jag ha XXL, jag går typ under här nu… :(
Haha ;-) Själv kör jag sambons boxer, det är skönast… Fast har fått klagomål att de har vidgas i midjan :-p
#1 När jag var på Ullared 5 december så passade jag på att köpa "löjligt stora" trosor, sådana där "mammatrosor" som det inte finns sexapeal någonstans på. Vi åkte dit med sambons killkompis och hans tjej och när hon såg att jag köpte så stora trosor så sa hon "oj, men så stora behöver du väl inte?"
"nej, men man vet aldrig, man vill ju inte ha för tajta sen när man fött barn" ljög jag. Bara för att hon går i ett par XS-trosor och inte är gravid. Hon skulle bara veta att de där "löjligt stora" trosorna är helt perfekta för mig nu.
haha, jag har vanligen xs-s/32/34 så då jag valde mamma-trosor i L så tittade kassörskan på mig och undrade om jag var seriös. Nu ökade jag inte så mycket där, men var så öm och ville inte ha nått som satt åt. Det tog inte lång tid efter förlossningen, innan jag tappade trosorna. 😃
Kan tillägga att min sambo har XL i sina, jag brukar köra på m innan… Så jag har nog ökat…eller saken är att jag vill gärna ha tros/(kalsong) kanten uppe på magen och inte under
#4 De gånger jag lånat min sambos kallingar så glider de upp på nått obehagligt sätt, så jag föredrar hellre trosor :P
Hähä, känns igen! Kvinnans fettreserver sitter främst på rumpa/lår, och nu förbereder sig kroppen på att föda barn och amma. :) så det är väldigt naturligt.
Jag kör också sambons boxer även om jag inte har blivit så stor än! Älskar dem och planerat att fortsätta med det även efter graviditeten tror jag ;)
Jag har lite ångest över byxstorleken. Jag köper vanligtvis H&M:s 36:or men nu i gravidstorlek så var 38 för smått! Det betyder att jag skulle behöva 40, två storlekar större än vanligt. Jag har fått stora lår, stor rumpa, stora överarmar! Gissa om jag ska träna sen, jag saknar det!