Gravid symptom?
Vad har alla haft för olika symptom i början av graviditeten?
Yrsel, illamående, jätteömma bröst, molvärk var nog de absolut första symptomen. Runt v.5 började jag få väldigt ont i ryggen efter att jag sovit och "hugg" av ligamenten när jag nös, hosta eller reste mig för snabbt.
Kaffet smakade skit med båda, är annars en stor kaffeälskare. Sen illamående runt vecka åtta båda gångerna och enormt spända bröst.
Illamående, ändrat lukt och , jätte ömma bröst och trötthet.

Ömma bröst, känslig för röklukt samt den stora stora tröttheten.
Illamående och spända bröst
Trötthet och ömma bröst först i ca vecka 2-4. Och utebliven mens såklart! Sedan från v 6-v 17 konstant illamående och trötthet. Till och från molvärk i magen.
Först var det skarp smärta längst ner i ryggen som gick ner lite i skinkorna, sen i v. 6 kom extrem illamående men kräktes aldrig och blev känslig mot rök- och parfymlukt och var jättetrött och somnade i soffan tidigt på kvällarna. Sen i v. 13 eller 15 försvann illamåendet förutom att jag kunde få random illamående någon gång då och då på morgonen och kunde kräkas. Foglossningssmärtorna som jag hade fått så himla tidigt blev värre och jag kunde inte gå vissa dagar. Humörsvängningar som gjorde mig asförbannad i början, nu gråter jag mest. Nu är jag i vecka 21 och mår bra. Har inte ont eller mår illa eller något sånt, bara extra känslig och gråter åt småsaker :P

1 vecka innan beräknad mens uppmärksammade vi (min make och jag) att jag blivit väldigt känslig, grät för minsta lilla, och jag som i vanliga fall aldrig gråter så tja… Sen på BIM så fick jag en solklart plus! I vecka 7 kom illamåendet och denna enorma trötthet, v13-14 försvann det värsta illamåendet. Foglossningen kom tidigt v 12 nånstans, gick på regelbundena behandlingar hos min svåger hela graviditeten + stödbälte.
Med första barnet hade jag molvärk och ömma bröstvårtor till och från dom första veckorna, illamående v 8-9 ungefär, extrem hunger ett par veckor efter det och från v12 ungefär var hag rätt symtomfri. Nu är jag i v 6 med andra barnet och den gången har jag varit illamående till och från sedan ett par dagar innan plusset. Sedan har ett par dagar tillbaka har jag dessutom lågt blodtryck med en hemsk yrsel som följd. Ingen direkt molvärk och inga ömma bröst denna gången.
Illamående och kräkning någon vecka innan mens.