vanligt?
Vanligt att må illa men aldrig spyr?
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Jag mådde illa länge under graviditeten men spydde aldrig
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Jag har fobi för att spy, mådde dock inte jätteilla i början men höll mig från att spy. Spydde dock 2 gånger när jag råkade överanstränga mig, de bara kom utan förvarning! Nu senare i graviditeten (vecka 33) så börjar jag må lite illa igen men har inte spytt :)
Jag mådde också illa hela tiden fram till vecka 12 eller nåt sånt. Spydde bara en gång, mest för att jag avskyr att spy så jag är rätt duktig på att hålla det inne så att säga.
Nu mådde jag bara illa under 2 veckor men jag spydde inte under dom veckorna.
Jag har mycket svårt för kräks (främst andras) så jag mår illa utan att kräkas även om jag ibland undrar om det hade hjälpt för att slippa må illa :)
Jag mådde väldigt illa i början fram till vecka 13 -14 kanske, men jag spydde endast 3 gånger.
Mådde riktigt illa fram till vecka 11 ungefär utan att kräkas och sen i vecka 12 - 14 mådde jag illa bara lite då och då och inte lika mycket men av någon anledning så tyckte min kropp att jag skulle kräkas då, två gånger bara som tur är.
Jag mådde illa från v.5 till ca v.13 tror jag det var. Jag spydde inte något alls men jag önskade många gånger att jag skulle spy så att illamåendet kunde lätta.
Bara mått illa vid vissa lukter men aldrig spytt
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶