Overkligt
Plussade nyss men kan inte riktigt ta in det. Är överlycklig men jag ska ett nytt bara för att vara säker 😄😄
Grattis! 😃 Det var samma sak för mig när jag plussade först, kunde inte riktigt ta in det och inte riktigt tro på det, så gick och köpte ett nytt test från ett annat märke bara för att vara på säkra sidan. Plussade på den med. Jag var överlycklig men samtidigt kändes det lite läskigt och förvirrande.
Nu är jag i vecka 13 med mitt första barn ❤️

Åååh! Grattis! Klart det känns overkligt, det är så stort. Jag trodde på det meddetsamma, eftersom strecket var så tydligt och alla symptom pekade på det, men det snurrade i huvudet och jag grät och grät.
Stort grattis!! 🥳 Det var samma här jag grät och grät också fick jag lite lätt feber av chocken haha, fast det var planerat 😃
#2 Haha, för mig kom strecket direkt och var så starkt det kunde bli, men jag trodde att jag kanske hade gjort något fel, haha 😂 Tog lång tid för mig att tro på det. Det blev som mest verkligt när jag gjorde KUB-testet nu i tisdags och fick se min bebis för första gången ❤️
Stort grattis!
Det här med att plussa kändes ofattbart för mig med. 😃
Grattis! :) Jag hade svårt att tro på att det fanns en liten där tills man fick se honom på UL, bästa någonsin!
Grattis att se pluset är en underbara känsla :D
Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump
Det är verkligen en speciell känsla när man ser det där plusset! Både chock och enorm glädje på samma gång! GRATTIS!!