Bebisapp
Hej!
Jag har letat men inte hittat någon app där man kan läsa om bebisens utveckling vecka för vecka eller månad för månad. Jag tänker mig som gravidapparna där det står typ "runt den här veckan utvecklas bebisens händer" eller "nu väger bebisen ungefär X gram". Jag har BVC-appen från Vårdguiden redan men där står mest om vad som händer hos BVC. Jag har även Babyguiden från Familjeliv men där får jag ett felmeddelande när jag försöker spara bebisens namn.
Någon som har tips?
PS. Det är Android som gäller för mig.

#1 jag tror hon menar en till när barnet är fött.
Men oj, det framgick nog inte så tydligt men ja, jag menar en app för en bebis som fötts :)
Hittar inte appen "Baby", fick så många träffar att jag blev helt snurrig men jag letar mer sen när jag har mer tid.
Jag har också appen gravid å baby. Först visar den vecka för vecka när man är gravid. Sen skriver man in bär barnet fötts. Då kommer visar det typ hur utvecklingen för barnet ser ut. Man kan lägga in bilder och de finns så man kan följa vikt å längs kurva.. Finns säkert mer saker, har inte hunnit utforska den..
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Nu har jag nog rett ut det 🙂
Trodde först "gravid och baby" var två olika appar. När jag började leta på "gravid och baby", "gravid & baby" fick jag ingen bra träff. Det visade sig att appen heter "Gravidkalender & BabyApp" i play-butiken men när man har installerat den heter genvägen "Gravid & Baby". Hoppas jag hittat rätt. Rörigt värre. Tack för tipset! Det lilla jag har testat gillar jag 🙂
Jag använder mig av en som heter "wonderweeks". Kostar typ 13 kr, rätt så bra och informativ :)
Nu har jag också kollat in The Wonder Weeks - köp den! riktigt riktigt bra!
yes, det är det :)
Då ska jag ladda ner den! :)
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Saker och ting klarnade rätt rejält här hemma iaf! :)
Det är ju det man vill. Försöka hitta lite samband och förklaringar :) Annars klarar man ju inte av det där jäkla skrikandet/gnällandet :p