Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1411 ggr
probiotica
2015-10-22 17:47
0

Fars dag

I all denna gravid lycka så filurade jag på detta med fara dag. Alltså vårt lilla knyte är ju fortfarande i magen. Är de knasigt att fira den blivande pappan bara för att de är Mysigt? Hur gör/tycker ni andra?

[AmandaBorg]
2015-10-22 18:42
0

Jag tycker inte att det är ett dugg knas. Bara mysigt och kul!

[TanatosNyx]
2015-10-22 19:53
0

Vi väntade med att fira, men uppmärksammade varandra i stället.

em.nord
2015-10-23 10:15
0

Jag tycker att det är mysigt :) även om vår knodd var 1v när det var 1a farsdag. Du kan ju överraska med något som en middag ute eller bio eller bowling. Sånt man inte gör sen när bebisen är liten. (Sa liten & inte att man aldrig gör det :P)

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

[WickedAlly]
2015-10-23 11:00
0

Jag gav gubben en liten present på fars dag när Wille låg i magen, men inget större :) Gör visserligen inget större nu heller, haha.

em.nord
2015-10-23 15:07
0

I år har jag köpt pyjamasbyxor till gubben och tänkte att vi skulle äta middag ute någonstans. Vill helst ta med Elliot men kommer inte på barnvänlig restaurang mer än IKEA :/ Vi gillar asiatisk buffé men betala 50kr för Elliot att småplocka i sig nån matsked nej tack!

emmans blogg

Theres
2015-10-23 17:35
0

Vi gick till Ming eller nån av alla de som ligger bredvid varandra där i Kalmar. Hade iofs med egen mat till Elly, men det funkade ju ^^ Lite jobbigare om man ska köpa mat till honom också ja. Då kommer jag inte heller på någon annan än IKEA. Men om du tar med egen mat till honom så funkar ju vilken som :)

golf.ifokus.se

em.nord
2015-10-23 19:14
0

#6 ja en av dom vi brukar gå till med :) Tänkte inte ens på att ta med egen mat till honom, men borde ju vara okej! Tack :D

emmans blogg

[WickedAlly]
2015-10-23 20:13
0

Kan förresten tillägga att det jag gav maken var en doppler så att vi kunde lyssna på bebisen tillsammans, tyckte det passade bra på fars dag :)