Present?
Min bror ska få barn, dock någon månad bort. Men visst brukar man ge en present när barnet har kommit? Och exempel vadå?
När jag fick barn så köpte familj och vänner bebis kläder :)

Många ger kläder och gosedjur. Vi har försökt komma på annat då och då. Mest uppskattat var nog hörselskydd till småbarn :) till folk som redan har barn sen tidigare har jag köpt ex en fin chokladask. De har förmodligen mer än de behöver i bebisväg.
Jag har gett kläder.. typ nån storlek större. För att barnet ska kunna växa i dem och inte bara kunna ha dem när den är nyfödd. Annars har jag ibland gett något till mamman. För att skämma bort henne. Typ nån fotvård till trötta fötter. Något som säkert skulle vara uppskattat av två nyblivna föräldrar som har lite tid över till annat än bebisen är att kanske bjuda dem på middag. Annars…fråga om det är något speciellt de behöver till bebisen. :)
"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"
Vi köpte ett vagnsmycke med barnets namn på. Och även klossar där namnet stod.
Hemsida: Nivinas kaniner
Tack för tipsen! Jag kommer åka till Thailand innan och då ska jag kolla efter massa kläder, kanske kommer hem med hur mycket som helst haha! Så kul med barnkläder.
Filtar brukar uppskattas, man kan inte få för många :P