Oroliga blödningar
Jag är i vecka 6+3 och har på kvällen 6+1 och dagen därpå haft mindre blödningar. Har troskydd och igår behövde ja byta 1 gång och då var de inte för att de fylldes utan för att ja haft den på sålänge. De va typ en strimma blod i varje Samt molande värk i magen som kom och gick. Idag har de inte kommit mer utan bara nån droppe. Men jag känner ingenting annars. Alltså jag har inga symtom. Hade jag inte plussat hade jag garanterat trott att detta var en sen mens för ja har väldigt lite mens och har aldrig smärts osv. Men ja känner mig verkligen inte gravid. Ringde 1177 igår och hon sa att de är normalt. Men kan inte slappna av riktigt utan väntar bara på att de ska slå till och rinna ur mig. Bor i Stockholm och har försökt googla på kvinnokliniker men jag hittar inga? Tips nån som vet i Stocholm jag kan ringa? Vill åka in och kolla så att de lever. För gör den inte de så måste jag akut påbörja utredningen för en sjukdom jag har så de känns inte som jag har tid att invänta på mer blödning eller ej. Vad ska jag göra? :( är så förvirrad och rädd för allt just nu så jag vet snart inte ut eller in
Jag tycker med hänsyn till utredningen att du ska söka på gynakuten, då risken finns att det kan vara ett missfall. :/
Blödningar är annars ganska vanligt i början på graviditeten så det behöver inte betyda något…. men för att ändå vara säker skulle jag också kontakta kvinnoklinik eller liknande så de får kolla upp det ordentligt.