Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 833 ggr
probiotica
0

Hormoner

Alltså dessa hormoner!!! Första kontakten med dessa filurer fick jag dödsångest de var rätt tidigt i min graviditet. Sen har jag sånt humör visst klartext har haft humör förut men blir jag arg nu så blixtrar de till pang på sen är jag tvär förbannad! Idag känner jag mig låg:-/ min sambo åkte iväg på sin planerade fiskeresa med sina kompisar i en vecka. Jag unnar verkligen honom de och vill att han skall göra sina grejer. Men jag började få psyktankar, tänk om de händer nåt och han inte kommer hem?? Ensam i en hel vecka!! Baaah jag är självständig annars men idag vill ja bara att han skall komma hem!! Haha snacka om att tycka synd om mig själv tankarna är igång! Grejen är väl att jag bor i en stad som är rätt långt från släkt och vänner tror att de är därför ja känner mig ensam. Tur de är jobb imorgon så jag har nåt att göra:-) Bara kände att ja behövde skriva av mig. Någon fler som hormonerna spökar på??:-)

densomundrar
0

Är inte gravid och har inga hormoner, men det är nog fullt normalt. Hur som helst, trotts alla hjärnspöken på grund av hormoner, så får du tänka att det löser sig. Försök att fokusera på något annat för att försöka skjuta undan detta en stund :-)