Graviditeten
Jag sover bara mer och mer, mer och mer gaser i magen, kissar allt oftare (och jag gjorde redan mycket det innan), uppstötningar från norden, allt mera sprickor på magen, allt tyngre att gå och kan knappt gå uppför en trappa utan att tappa andan (får mig att undra hur förlossningen kommer att gå?), foglossningen känns allt mera, klagomål från magen när man sover på magen som även det börjar bli allt svårare överhuvudtaget (jag kan bara somna på magen), äter bara allt mera och går upp allt mera i vikt (jag som redan hade fetma), som tur är så är detta super mysigt ändå med graviditet och man får ut något fint utav det hela. :) Och man börjar sakta men säkert att fatta att man verkligen är gravid och att livet kommer att förändras om 4 månader helt och hållet. Och hon kommer säkert att bli en riktig kelgris då hon redan är det! <3 :D Men nu så längtar man bara så mycket tills i november så att man får träffa henne. :) Tiden har redan gått så snabbt. :) Så underbart och känna graviditeten trotts allt! <3 <3 Bf, 13 nov men ska försöka trycka ut den 14e nov. =) :P