Bebis mars 2016
Hej :)
Har läst en massa trådar och tycker att jag har läst på flera ställen att det är många som är "nygravida". Jag är i vecka 6+0 och undrar om det är fler som är i början av graviditeten? Det vore kul att kunna ventilera lite frågor och prata :)
Hej, vi ska förhoppningsvis också ha ett marsbarn. Beräknat just nu är 15 Mars så kejsarsnitt blir drygt 1 vecka tidigare :) Blir mitt 3e och sambons 2e barn.
Vad roligt! Oj, redan planerat kejsarsnitt?
Det här är första barnet för både mig och min partner, vi är båda 25 år :)
#2 Ja under graviditeten med andra barnet bestämdes att det bara blir kejsarsnitt hädanefter. Jag har två graviditer med medicinska avvikelser.
Var det dina förlossningsberättelser jag läste? Första 2003 och sedan nio år senare?
Jag lusläser i princip forumet :P
Mina barn är födda 2004 och 2011, så det kan nog stämma. De ska finnas på forumet :)
Jag blev tårögd när jag läste att den lille blev friskförklarad efter sex dagar! Vilken lättnad :)
#6 Det är min äldsta, lillen är inte friskförklarad än :(
Åh, vad tråkigt att höra! Jag hoppas att det går bra, både med minstingen och den lilla som är på väg! Jag håller tummarna!
#8 Tack, minste pojken är glad, växer och utvecklas som han ska men besväras bara av astmaliknande rossel. Skulle växa bort som tur är!
Hur känns det för dig? Är lite magiskt när man är förstföderska :P