Graviditetstest -spökstreck?
Har nu efter ca en månad med liknande mensvärk tagit ett gravtest, bara för att vara säker. Tror inte alls att det är nåt eller så, eftersom jag har pcos, MEN nu ser testet ut såhär.. Kan inte urskilja om det är ett spökstreck eller inte, JAG ser nåt men det har jag gjort förr utan att det varit nåt. Det är ACOs gravtest. När jag tog bort höljet på gravtestet såg jag strecket ännu tydligare.. Tycker den lilla rutan är repig.. Sen vet ni ju hur det är att försöka få det att synas på bild, men jag kan fortfarande se det. Tror jag inbillar mig va?
Jag ser inget streck…
/Christine
Jag ser inget.. men du får väl vänta en vecka till och ta ett nytt om inte mensen kommit igång!
Lycka till och berätta gärna hur det går.
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Bra, då slipper jag fundera mer.. Nja #2 .. kommer nog åka och kolla upp varför jag har ont eftersom jag inte har mens..
Ja ha oj då, trodde du försökte bli gravid .. flåt 🌺
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Sådär ser det ut utan höljet.. snacka om att jag måste inbilla mig, mina ögon ser det dom vill se.. Är dock tråkigt att kvaliten blir riktigt försämrad här, för nu när jag kollar på bilden jag la upp överst syns det inte, men tar jag fram samma bild på datorn och jämför så är det en riktigt märkbar skillnad.
#4 Nja vet inte vad jag kan kalla direkt.. VILL ju, och blir jag gravid så blir jag överlycklig.. Vi har aldrig kört skyddat.. Händer det så händer det :)
Ser fortfarande inget streck, utan hölje och efter avläsningstidens slut är det ändå ogiltigt oavsett vad som visas.
/Christine
Utan hölje kan väl knappast spela nån roll? Sen kollar jag aldrig efter avläsningstiden.. det var 30 min på detta..
Aja, ska iallafall köpa ett digitalt från clearblue, för sambon såg också strecket på testet..
#8 - 30 min? Låter väldigt långt, brukar ju vara max 10!
Utan hölje spelar roll, då du förstör testet. Det är tillverkat som är det och är till för att användas så och inte i två delar. Stickan ska helst inte komma i kontakt med något annat än urinen.
/Christine
Ser heller inget streck tyvärr.
#10 japp 30 min står det. Kan avläsas efter 5 min och efter 30 min är det inte giltigt längre..
nej där finns inget streck, varken spök eller annat. Jag brukar ändå hitta de svagaste rackarns strecken.