Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1465 ggr
Hannah0211
0

Positivt ! :) :S

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trots jag ätit minipiller och skött det som man ska , samma tid varje dag. Så ville det tydligen sig något annat. Jag gjorde abort i början av juni och nu sitter jag åter igen här med ett postivit.

En liten bild på min mage som inte såg ut sådär för några veckor sen. Trots att killen och jag inte är tillsammans, han vill inte ha barn, jag kommer bli ensamstående , jag har ett år kvar i skolan, allt är emot mig så har jag valt att behålla det. Detta för att jag klarar inte av att göra en abort till.

bubbelbubbel
0

då önskar jag dig lycka till ! du har förmodligen en tid framför dig med det mesta du kan tänka dig och säkert inte tänka dig, men har du bestämt dig så gör du ju helt rätt ! :)

Elisabeth-J
0

Grattis!!! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

NoraDede
0

grattis

Believer
0

grattis! =) se bara till att ha mkt stöd från föräldrar och kompisar eftersom pappan inte vill ha barnet. du kommer behöva massa stöd, jag lovar.

Hannah0211
0

#4 Joo har stöd från familjen eftersom dom är nästan dom enda jag umgås med.

PimTheGreat
0

Grattis!

ninam
0

Grattis, du kommer aldrig att ångra att du behöll barnet!

Hannah0211
0

#7 Nee jag känner så jag med, gjorde ju abort och har mått jätte dåligt efter den och nu har verkligen skyddat mig (trodde jag)för att det inte ska hända igen men när jag fick några symtomer trodde jag att jag var "skengravid" men kändes ändå så att jag skulle göra ett test och det visade positivt!

Greizy
1

Jättestort Grattis till dig Hannah, kom ihåg att vi på gravid.ifokus finns här för dig och stöttar dig i det vi kan.

Massa kramar, lycka till och håll oss uppdaterade =)

//Greizy

Hannah0211
0

#9 Tack så mycket! Som jag sa i ett tidigare inlägg jag skrivit så är jag väldigt glad att gravid.ifokus finns för alla har varit så vänliga! Jag kommer hålla er uppdaterade =)

Mia-
0

Ibland så vill sig ödet inte som man tänkt sig!! Grsttis och lycka till!!

Pernilla
0

Heja Hannah! Ta emot all hjälp du kan få! Det är jobbigt att vara gravid - men det är alldeles undrerbart också! :) Stort lycka till!

DG
0

Grattis!

Susanne
0

"allt är emot mig så jag har valt att behålla det"

Jag anser att du skaffar barn av helt fel anledning.
Stackars barn som kommer att ha en far som inte vill veta av det.
Tro mig, jag säger det inte för att vara elak. Har själv varit i sitsen och ung, ensam mamma är inget att eftersträva. Dessutom måste du kanske "slåss" men pappan i 18 år. Jag har bara kommit till 10 och 12 och jag är så trött på allt skräp han hittar på att jag snart kommer att bli gråhårig och dö i förtid.

Susanne

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

PimTheGreat
0

#14 så behöver det ju inte bli för Hanna bara för du råkade ut för det…..

Hannah0211
1

#14  Joo jag förstår dig, jag gjorde ju abort pga killen inte ville ha några barn än. Men sen hamnade jag i denna situation igen, vi använde mini-piller och  även kondom oftast. Men nånstans därimellan gick det fel. Har pratat med killen och allt, så vi har rätt upp det. Han behöver inte ha något med barnet OM han int vill sen när det födds, men vill han så ska han få rätt till det..

Susanne
0

Tack Hannah för att du förstod att jag inte ville dig illa.

Susanne Glad

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.