Nid-blödning?
Konstig fråga från en n00b inom detta, men hur såg era nid-blödningar ut? Min mens har inte betett sig som den ska alls. Har nämligen Endometrios så jag vet med råge då den ska komma. Dels gör det ont så det sjunger om det vid mens och ÄL. Men denna månaden har jag bara känt ÄL och sen var det inget mer med det. Jag borde ha fått den nu, men jag har endast flytningar som liknar mer blod som kommer vid slutet av mensen. Och har inte ens ont. Så hur var era?

Memento mori

Medarbetare för Julen
Jag vet inte om jag hade någon nidationsblödning, men jag hade små stänkblödningar från ÄL och typ till vecka 8 ungefär. Vissa dagar var det likt mellanblödningar, andra var det strimmor bara. Hade jag någon nidis så försvann den i mängden så att säga.

Hade ingen.
Jag hade ingen alls. vad jag förstått så kan den komma 10-14 dagar efter befruktning och den beter sig inte som en mens utan är väldigt lite och varar inte så länge. Men antar att det är individuiellt.
/Christine
Håller tummarna! :)
/Christine
#5 Tack. Jag kan säga att jag har inte förväntat mig resultat alls. P g a Endometrios och det läkaren sa sist jag var på gyn. Men jag blir glad om detta går vägen och det blir killen med. Så vi ser. :)

Memento mori

Medarbetare för Julen
Håller tummarna! har endon satt sig kring äggledarna/stockarna?
#7 på vänster satt en liten härd. Men livmodern och höger var det fritt enligt utsago. Börjar ju bli äldre också. Men sen har jag och killen inte kunna "ligga i" då vi för tillfället bara ses på helger då jag jobbar i en annan stad och varit inneboende. Och slutade nyligen med cerazette. Men vi ser, vi blir glada. Men blir det inget nu så får vi öva mer. 😉

Memento mori

Medarbetare för Julen
Då skulle jag säga att det finns gott hopp än! Bra att ni försöker nu innan endon hinner sabba för mycket. Håller tummarna!
Äsh då! Bättre lycka nästa gång :) hoppas mensen håller sig på en dräglig nivå.
Urk, lider med dig! Det där känner jag igen allt för väl.. Inte blir det bättre av att magen blir cement av citodonet heller. 😕 förstoppning + menssmärtor kan ju göra en skvatt galen.
Håller tummarna att det tar sig nästa gång!
/Christine
Happ. Mensen har verkligen dumma sig. Den var i två dagar och sen var den slut. Så skumt. Ja ja. Man kanske måste ta ett test. För min goda kille sa att mina brösten blivit större. Och jag är nog lite för gammal för att dom ska kunna växa. Och så mår jag illa. Men kan ju ha käkat något jag inte borde.

Memento mori

Medarbetare för Julen
Hur gick det?
Håller tummarna för dig!
#21 Oja, större delen av graviditeten. Jag har dock inte problem med gravidillamående, utan det bara sköljer över mig från ingenstans liksom, ibland så starkt så jag hulkar, sen poff är det borta igen.
Det kan vara så att magsäcken är retad, absolut. Men är du gravid är det mest troligt "bara" dessa charmiga små hormoner 😉
#21 - Ja, hela vägen fram till v.15, sen började jag spy istället utan att må illa :P
/Christine
#21 japp, har mått illa till å från sen v.5 å är i 14 nu, dock inte kräkts en enda gång..
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
#26 Mitt kommer också gärna på em/kvällstid, tvärtemot det vanliga "morgonillamåendet" 🙂
Håller tummarna stenhårt 👍
#28 samma här. Mår absolut bäst på morgonen.. #29 håller tummarna!
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Attans då! Bättre lycka nästa gång!
åh, skengraviditet råkade jag ut för, asdrygt! 😕 jag kunde inte gå nära en skrikig bebis utan att det rann mjölk när jag var som värst 😟