kolla könet
Hej!
var och gjorde ul för någon vecka sedan, då sa dem att vi väntade en liten flicka.
Jag och sambon tänkte göra ett till ul för att kolla könet igen.. min fråga är då vilken vecka är "bäst" för att kolla könet? :)
Bäst är på RUL runt vecka 18-20 :) Ju längre fram man går desto svårare blir det att se eftersom barnet helt enkelt är för stort. Dessutom kan dom aldrig ge 100% svar.
/Christine
har redan gjort det och då sa dem att det var en flicka.. vi får annars bara vänta och se ifall det verkligen är en liten tjej ;)
#2 - Ja, det är så de flesta andra gör ;)
/Christine
Finns ingen anledning att tvivla så länge bebisen samarbetar :) är värre med de som har navelsträngen i vägen eller kniper.
#5 Nej. Det händer att solklara pojkar kommer ut som flickor 😃 men generellt så jo, man tycker ju att det borde vara väldigt självklart ibland. Vi är 100% på Alvin, men man vet ju aldrig 🤪
#5 Min morbror fick veta på RUL att de väntade en kille, bm såg snoppen tydligen MEN ut kom en tjej. Vet flera fall där bm sagt ett kön och det har blivit tvärtom ;)
Oj! Trodde liksom att när det är så tydligt så vet dom. Joels snopp kunde inte varit annat än en snopp. Men sen har jag också märkt att vissa ställen verkar ha äldre maskiner = sämre bilder. På de ställen jag varit har det bara varit väldigt nya maskiner som gett extremt tydliga bilder.