Är detta positivt?
Ja, det är positivt. Är det från testlagret? Inget kasst med dom i så fall! Är testerna tagna samtidigt och är bilden tagen direkt? Annars gills det ju inte.
/Christine
Billiga test - ska de tydligen heta. ( säger i min värld lite om kvalitén) 😛 Men ett streck är väl ett streck även om de är billiga. Strecken hade varit tydligare innan sa hon. Hon har rosa flytningar och är helnojig. Försökt att lugna henne. Hon har haft missfall och tyckte det var hemskt. De har försökt länge men det har inte tagit sig. Sen gav det upp och då kom det. Så nu är hon livrädd.
ja det är positivt
Åh, jag håller verkligen tummarna att det går vägen! Men lugnar det henne att ta ett digitalt test istället ska hon ju självklart göra det!
/Christine
#2 ajaj, det lät inte bra 😕
Alltså hon tog bilden till mig 2h efter att hon fått positivt. Så bilden ni ser är inte tagen direkt de uppkom. Rosa flytningar då…. Jag är noll insatt då mina graviditeter varit utan problem. Hon har alltid varit den utsatta av oss hon hennes kropp är känslig för allt. Tycker så synd om henne. Vill verkligen att det ska gå vägen.
#6 - Inget konstigt med flytningar. Helt normalt. De kan vara bruna eller röda också. Så länge det inte är klumpar eller hon har ont ska det inte vara någon fara. Flytningarna kan ju vara en variant av nidblödning, eller ett litet sår/bristning i slidan, man kan ju bli extra känslig där nere.
/Christine
Jag köpte mina test därifrån. Två som på bilden o ett med plasthölje. Alla visade positivt. Jag litar på dem.
Jag har också köpt test därifrån och dom är precis lika säkra som andra test. Så är det två streck så är det två streck =) Hoppas allt går bra denna gång =)
Jefo jag höll på att sätta andan i halsen där. ;) Hoppas det går vägen för din syster nu.!

Solklart positivt! 😊 grattis till din syster!
Hon är orolig och tror att det kommer gå åt skogen. Vi får se hur det går denna gången. Hennes kropp är långt ifrån som andras. Och missfallet tog hårt på henne. Så får hålla tummarna hårt!