Drömmer
Jag är nog en av alla de som loggar in här och läser om alla som väntar eller aktivt försöker att skaffa barn som själv drömmer om det.
Bara tanken på att man själv kan bli gravid skulle vara lycka och kaos i ett! Vilket ansvar och vilken stor förändring det skulle bli då!
Det finns många saker i livet som jag vill uppnå, men jag ska försöka att inte planera så noga. Ta det som det kommer, det finns plats för allt. Men ack vad spännande det skulle vara om man blev gravid!
Jag har en underbar kille som är allt vad jag har drömt om. Ibland när vi har haft sex så har jag skämtat och sagt att jag glömt och tagit mina p-piller och då har han bara skrattat och sagt att det ska bli trevligt att bli tre. Men vi har aldrig seriöst pratat om barn eftersom vi fortfarande är väldigt gröna i vårt förhållande. Vi får ta det då helt enkelt. Men underbar är han!

jag känner som du. vill också ha barn… men det är mycket som inte stämmer… och tänk ett sånt ansvar det skulle bli… vi är visserligen inte så gröna i vårat förhållande, varit tillsammans i 4 år och håller ihop i alla väder. men jag har två år kvar i skolan, ingen inkomst och ingen egen lägenhet.. så det är tyvärr inte mycket som stämmer där…