Magbilder 9
Dags för en ny tråd kände jag :) Här är den gamla:
http://gravid.ifokus.se/discussions/5172587cce12c46e380017af-magbilder-8
/Christine
#2 - Varför scrolla när man kan trycka "olästa"?
/Christine
#5 vilken annorlunda och rolig bild :-)
Dålig bild av mage i v. 21+5! Ursäkta röran i hallen, panikrev ut en massa skor och väskor när jag inte kunde hitta det jag skulle ha 😃
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg

#5 Haha, vilken härlig bild!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
V24 (23+0) kände mig extra "tjock" igår när bilden togs, jämförde med v22&v23 och jädrar vilken skillnad det va 😎
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
Vecka 27, gravid med tvillingar.
Magen i v29 (28+1). Känns ju så gigantiskt stor men när jag ser den på bild så ser den inte längre lika stor ut *kliar mig i huvudet*. #18 Jag känner igen det där med chock varje gång man ser sig i spegeln, det ser ju så stort ut, jag får en chock varje gång jag kikar ner och får syn på magen. Men alla säger att den är så liten. Men min BM säger det att den är ju stor för mig, eftersom jag aldrig varit så stor innan och det är ju sant ;P
Sista trimestern nu iaf, känns som om tiden bara rasar iväg.
Medarbetare på westernridning.ifokus

Lägger upp från v7, 12 och 21. Går in i 22 imorgon ;) Börjar med v7
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
V 12
V
V 21 :)

Den ser större ut utan t-shirt tycker jag
Medarbetare på westernridning.ifokus
V. 28 (27+0)! Eller ja, bilden togs tekniskt sett för två dagar sedan 😛
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg

Vad fina ni är :-) Saknar verkligen att vara gravid när jag ser era bilder.
#52 Du menar att man alltså kommer sakna det.. Just nu önskar jag att jag kunde adoptera bort magen till sambon, är sååå trött på den…
#53 Jag som hade en väldigt enkel graviditet, minus ischias och halsbränna, saknar det :-) Har aldrig känt mig så vacker som då dessutom, älskade min mage. (det faktum att det inte gick att andas om jag satt ned och att jag var konstant kissnödig sista månaden har jag förträngt förvånansvärt snabbt.. :-P)
Jag har också haft en enkel graviditet egentligen men just nu är jag redigt trött på det ändå ;) det är ju just det där att inte kunna andas som är problemet just nu.. Jag tycker ju att min mage är jättefin och allt men jag förstår inte riktig varför den ska envisas med att ge mig andnöd ;)
Har också mest problem med att inte kunna andas ordentligt just nu. I övrigt trivs jag som fisken i vattnet, känner mig så fin så fin. Kommer nog också hinna tröttna dock 😃
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Ska heller verkligen inte klaga, har jämfört med t.ex. mina systrar haft en väldigt behaglig graviditet hittills. Kommer dock inte sakna svullna, ömma fötter eller att hitta en bra sovställning. 😉
Jag har också en lätt graviditet än så länge, är i v24 bara så kan ju ändras ;) Men skulle vilja ge bort magen en stund ibland jag oxå :)
fina och nätta magar ni har allihop. Jag förstår nu varför många kvinnor får tillbaka sin figur fort. På vissa av er kan man undra vart bebis får plats.
V25+2 vad vackra ni är alla ♡ Jag har nu kommit in i fasen att jag gillar min mage och istället för att dölja försöker jag framhäva :) fredagens outfit på shoppingturen. Ja vi har kall sommar här nere i småland ;)
Har rensat upp lite här, det är en BILDtråd, inte en snackistråd ;)
/Christine

#96 Det är olidligt!! Värmen tar kål på, i alla fall mig!!
Att vara stark är att falla till botten, att slå sig hårt och att sedan resa sig upp igen.
Morgontrött och hemsk men ja, v 38 (37+3)
Jag fattar inte hur jag kan se så mycket mindre ut på bild än i verkligheten!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#101 Jag upplever samma sak! Magen ser alltid mycket mindre ut på bild än vad den gör i spegeln…
#102 jag har passerat 100 kg's strecket! Det kan man fasen inte tro på bilderna, men man kan ana det i verkligheten ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#111 Om du menar min, så tack :)

V40, 6 dagar kvar till BF…
Dumma bild…
#119 har bilden rymt?
Att vara stark är att falla till botten, att slå sig hårt och att sedan resa sig upp igen.
#120 ja tydligen. Lägga upp bilder via mobilen är omöjligt ibland. Testar igen…
#121 Dumma bilder!
#122 kan man säga ja!
V 18. Börjar komma sig i hyfsad form ;)
Vart tar alla bilder vägen??
Haha bara för det funkade den här bilden av skuggmagen jag tog nyss…

BF
Som vanligt bråkar bilderna…

#138 Tack ^^ Jag tycker bara jag ser tjock ut, iallafall när jag ser magen från min synvinkel, men tydligen så har omgivningen börjat se att det faktiskt är en bebis i magen :)
golf.ifokus.se

golf.ifokus.se

golf.ifokus.se

golf.ifokus.se
#141 Jättefint foto! Och visst syns det, i synnerhet när du håller handen sådär på magen :)
33+3! Med en sport-BH som egentligen är två storlekar för liten, så min kille får hjälpa mig att komma ur den på kvällen 😂
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Här är min mage från ikväll 34+1 =)
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
#152 hoppas lillen titta
går bra idag,,, Hoppas lillen tittar ut snart!

Bilden blev ju inte alls upp och ner och på sniskan…
golf.ifokus.se

#157 Tack ^^
golf.ifokus.se

Går in i v34 idag 34+0 :) 6v kvar! Ignorera hundskålar i bakgrunden
Jäkla mobilversion :P ingen bild med…

Haha, den extrema magen man får när man böjer sig framåt ^^ Tagen nyss (bra väder idag) V23+3
golf.ifokus.se

Bilden…
golf.ifokus.se

#181 Är det en bebissäng/vagga mitt öga skådar? Grymt fin i så fall!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#182 det är en barnsäng, eller en korg snarare :) min lillasyster låg i den! Tack :)
#183 Underbar!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg

#188 Visst har den det 🙂 syns tydligt.
Det har den, kolla på bycksorna så ser du att den andra bilden är mer rundad neråt medans den första har en sluttning uppåt =P nedanför brösten kan du se på den första bilden hur magen ser ut att bukta mer innåt medans den andra bilden visar hur magen sjuker in lite… =) Fin mage

Vad fina magar ni har! ❤️Jag blir lite nostalgisk.. Har insett att jag är 41 år och har en son som är 15 år. Jag kommer inte ha gravidmage igen. Jag vill inte ha fler barn men oj så jag känner längtan efter att vara gravid nu! 🙂Kram till er alla 🤗 och stort lycka till när det är dags.
#199 Du ser ut att ha ungefär lika stor mage som jag. Jag är i vecka 32 så jag känner mig pytte liten 😕 Fast samtidigt ganska skönt, då magen ofta är ivägen nu för tiden *skrattar så tårarna rinner*
Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!
Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
#200 Tycker min mage är enorm denna gång! Var inte alls lika stor förra gången. Börjar också känna att den är ivägen
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Haha, den är lite bucklig såg jag nu. Bebis ligger nog och putar ut rumpan där nånstans.
golf.ifokus.se
#202 Haha jo, men jag var inte beredd på att den skulle bli SÅ mycket större 😉 Nr 2 därinne

BF om 8 dagar… :) börjar bli seeegt nu ;)
#210 vi har samma bf :D
#213 Haha ja jag såg det, 1 vecka idag - bara att hålla tummarna för oss båda att vi slipper gå över tiden. ;)
#215 ja det gör vi :) Haha minns när jag tvingade sambon att ta bild nr ett, typ vecka 8, för det "syns ju nu"! Antagligen gaser ;)

Åh vad jag älskar bebisbulor! ❤️
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#228 Så fin mage 😀 Måste bara fråga var du köpt linnet? Älskar färgen 😍
#229 Tack 🙂 Det är från Mamalicious!
#230 Supersnyggt ☺ Är tokig i den färgen 😄

Inne på vecka 29 nu, känns som att magen inte kan bli större

Pang där kom hon!! Magen försvann :o
Hälsningar Mikaela, sajtvärd för 50-talet ifokus. Kika in vetja!

#240 Bara pang bom? Grattis :)
golf.ifokus.se
#241 inte riktigt, men vi fick panik - åka in :) Men allt gick bra och barnet var friskt och allt sånt där.
Hälsningar Mikaela, sajtvärd för 50-talet ifokus. Kika in vetja!

#242 Men det var dags eller så ni var lite beredda? (Du får ta bort detta sen när vi har diskuterat klart, eftersom det är en bildtråd).
golf.ifokus.se
V 36 imorgon. ♡ pojke

Vecka 39 (38+2)
Har inte lagt ut några bilder innan och detta är faktiskt första vi tagit på magen. Mest för att jag inte känner mig bekväm alls med att vara med på kort med mina extra kg (som fanns där innan bebis)
Men hade blivit så ledsen efteråt när den är borta utan någon dokumentation alls på magen så här är en mage.
#250 Jättefin mage ju! Tur du förevigade den ändå :) Vecka 31

37+1. Någon ville inte riktigt att jag skulle få några bilder…
golf.ifokus.se

#261 &262 Ååååh hunden måste vara med också 😍Så gulligt! 🙂

BTH 😂
Vad fina bebismagar ni har allihopa! Saknar att vara gravid, det är ju såå mysigt och häftigt! (och jobbigt och ont och spännande och allt det nu är)

Åh jag saknar min mage nåt så förbaskat mycket när jag ser era vackra magar..skulle vart i vecka 36+3 idag men istället för mage så har jag min lilla tös bredvid mig i sängen så det går an ändå ☺️

Ja, du har ju redan fått ditt pris ;) Hmm, jag skulle vilja se en mag-tråd på hur man ser ut efter, men det är nog ingen annan som vill. Får vänta och se själv hur min "invecklas" ^^
golf.ifokus.se
#277 Startar du en sådan tråd så är jag på i alla fall, tycker sådant är intressant :)

#278 Nästa vecka då när jag har en "tillbaka-mage" :)
golf.ifokus.se
Dags för ny magbildstråd. 🙂
http://gravid.ifokus.se/discussions/549ff91dce12c479300033a2-magbilder-10?discussions-1
Gör gärna den där "tillbaka-mage"-tråden, tjejer. Det lät spännande. 😛
v. 41 (40+3), kom ut nu skruttunge!