Är det ett plus?
Väldigt utsmetat streck, men nog ser det positivt ut. Testa igen om 2-3 dagar tidigast. 🙂 Du kan tyvärr inte lita på det testet då det betett sig så konstigt, men färgen kan inte fastna utan hormonpåslag, undantaget fabrikationsfel.
Jag har inte sett något test med så utsmetat streck, hur menar du att det betedde sig konstigt? Jag tycker mig se ett streck på den undre stickan också. Bild nummer två räknas inte!
/Christine
Ut smetat vart mitt när jag hade låtit det legat i i drygt ett dygn… aldrig sett nå liknande I övrigt .. Testa igen vettja !
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Med konstigt så menar jag att det var sådär utsmetat :) Jo, ska strax åka och köpa nya, av en annan sort denna gång för säkerhets skull.
Ser tyvärr bara ut som fabriksfel i mina ögon :/
Köp ett digitalt med veckoindikator så slipper du fundera :)
Ta ett clearblue digital :)
#6/7 Ska göra det om en stund 😃
Om det visar sig vara fel på testet ska du kontakta testlagret och klaga :)
#9 Ja, absolut! Dom går ut med att ingen färg ska kunna fastna vid grav.-strecket om man inte är gravid, men har gjort ytterligare test nu med morgonurin dessutom, men fick negativt på dem också 🤔😕
När skulle du haft mens?
#11 Igår, och jag brukar alltid vara punktlig. Senaste mensen var också lite konstig, därför misstänkte jag graviditet. Men det har varit mycket förändringar, stress och jobbiga händelser nu i höst, så det kan ju lika gärna bero på det. Kommer inte mensen så tänker jag självklart testa igen om några dagar:)
På bilden var min mens 4 dagar sen (testlagret) 🙂 så vänta ett tag du i lugn och ro.
jag rekomenderar digitalt test med veckoindiktator, enkelt och man slipper fundera på om det var ett pluss eller inte :) Lycka till!