normalt ?
Går in i v.39 nu imorgon , och på senare tid har jag börjat mått väldigt konstigt , jag känner mig väldigt illamående , svag, skakig, ont i MIN mage , ingen matlust, känner mig sjuk helt enkelt , och jag kan i stort sätt sova bort hela dagarna , och sen när jag går upp mår jag just såhär konstigt… Någon annan som kännt likadant ?
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Spydde nyss upp världens klump som var snorgul och slemmig , är de galla tro ?
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Jag mådde också lite knas på sluttampen. Lätt illamående och dålig matlust, fick stora problem med halsbränna igen och hade dagar då jag kände mig riktigt hängig. Om det är "normalt" vet jag inte, men du är inte ensam iaf :)
Galla är som vatten, knallgult och bränner hela vägen upp, inte slemmigt. Slem kan bildas vid långvarig halsbränna/reflux. Kroppen försöker då förhindra frätskador.
#3 alright ! Ja.. jag är alltid osäker vad som är galla tills man blir magsjuk , hehe . sjukt drygt är det iaf.. och ja , halsbränna har jag.. den är så kraftig att den värker ut till öronen .. :/
Det låter som om du kanske behöver medicin som dämpar syran så det läker ordentligt när du är förlöst? Det låter som om det fräter sönder slemhinnorna i halsen på dig. Du kan få blodblandad slemhosta om det börjar bli sårigt. Kolla upp det snarast så du slipper få sår.