Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1868 ggr
Hannah0211
0

Skendräktig.?!

Jag har det jätte konstig. Jag gjorde ju en abort i början av Juni. Allting jätte bra trots allt.  Jag började med minipiller och hade massa blödningar, bytte sedan i augusti ungefär till nya minipiller och med dom slutade mellanblödningarna Och har nu käkat 1 ½ karta . För kanske två veckor sedan fick jag någon slags mellanblödning (trodde det va min mens) . Sedan en vecka senare fick jag min mens. Jag är extremt trött, och har sug efter godsaker och även frukt. Jag vaknade av att jag hade sura uppstötningar för några nätter sen (precis som förra gången) och känt mig lite illamående vissa mornar. Det känns som om min mage även blivit större (det blev den förra gången). Men det känns som att jag inte kan vara gravid igen, eftersom jag varit noga med minipillrena. Och det är lite över en månad sen jag hade sex. Men varför fick jag mellanblödning :S och är så trött? Jag vet inte om jag är mer kissnödig än innan , men det känns som det, men jag kanske bara inbillar mig?!

Jag ångrar ju min abort och många jag känner ska ha barn, kan det vara så att jag kanske gått å blivit skendräktig :S :P

Linda
0

Köp ett grav test, så vet du.

supermoccine
0

#1 Fast de är väl inte helt tillförlitliga efter en abort? Iofs var det ett tag sedan nu. Vet inte hur länge det finns kvar hormoner.

Pernilla
0

Även om du inte skulle vara med barn är det väl inte konstigt om din kropp reagerar? Den har ju onekligen varit utsatt för en del hormonella påfrestningar på sistone… inget konstigt att den beter sig som den gör, menar jag. Var rädd om dig, ta det lugnt och ta hand om din kropp!