symptom v 9
Jag undrar vad ni har/hade för symptom i v 9? Jag är i vecka 9 nu och känner knappt av något längre.. i början ömmade brösten, hade uppblåst mage, illamående emellanåt å trött men nu har jag knappt nåt förutom att ja börjat få ont i ryggen…

Hade bara ömma bröst.
golf.ifokus.se
Det finns något som kallas spökveckor :-) då försvinner graviditetssymptomen och man känner sig ogravid. Googla "spökveckor graviditet" så hittar du nog mer information. http://gravid.ifokus.se/discussions/531e1945ce12c40be30039c2-spokveckor
Att vara stark är att falla till botten, att slå sig hårt och att sedan resa sig upp igen.
Äsch, funkar inte att länka från mobilen :( någon av sightvärdarna får gärna fixa så länken fungerar :)
Att vara stark är att falla till botten, att slå sig hårt och att sedan resa sig upp igen.
extrema kräkningar, fick inte behålla nånting. Tror jag fick mitt första vätskedropp runt den tiden.
Inte mycket alls, det enda jag minns som var jobbigt då var att jag var så fruktansvärt trött hela tiden.
Ömma bröst och extrem trötthet som kunde komma lite hur som helst. Jag blev också lite orolig fast det var omkring i vecka 11-12 när alla symtom försvann. Tror det är vanligt :) Men läs om spökveckor som sagt!
symtomen kan absolut komma och gå fast det inte känns så roligt när alla symtomen försvinner. I vecka 9 hade jag bara trötthet och blodtrycksfall som symtom men de kom och gick dom också.
Ömma bröst hade jag knappt under hela graviditeten.
Extrem trötthet, konstant illamående (vaknade om nätterna för att jag mådde illa) och kräkningar dagligen, när det var som värst fick jag inte behålla en munfull vatten ens. Extremt känslighet för dofter och ljud. Men min BM sa att jag hade "dragit första trimestern-nitlotten", dvs. att jag hade mer besvär än vad majoriteten har. Mina symptom gick dessutom inte över förrän i vecka 14 någon gång.
Det är förmodligen ingenting konstigt att dina symptom har försvunnit! Försök glädjas, det är ju trots allt ganska skönt att slippa dem. Prata med din BM om du är orolig, hon finns där för de här tillfällena.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Mina symptomer försvann också i v.9 kom tillbaka i v 12 , försvann i v.16 och kom tillbaka lite grann RUL, nu kommer dom o går lite varje dag , illa mående kan komma väldigt sällan , brösten ömmar lite då o då, mest på kvällarna , etc , alla är olika . Du har nog som många andra haft , spökveckor. Jag vart JÄTTE nojig när mina spökveckor satt i gång , du ska se att din lilla kämpar o växer fint där inne :)
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Kaffet smakade pyton så jag fick sluta med det :P Det var typ det och att gravidhjärna som jag hade under grav, inget illamående, ömma bröst, cravings eller annat.
/Christine
#10 bra tur du !;)
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
#11 - Jag är tacksam! Fick foglossning från vecka 35 och födde 38+0 så jag överlevde den också så att säga ;)
/Christine
Är i vecka 9 jag med! Har ont i ländryggen, ömma bröst (bröstvårtor), illamående, snorig näsa och är trött. Fast jag kan inte sova, haha.
Jag hade ömma bröst och så var jag extremt trött, efter 14 timmars sömn kunde jag sitta och halvsova över frukosten.
Men det var nog runt där eller någon vecka senare kanske som det blev bättre igen. Jag hade det väldigt lätt tycker jag, det gjorde mig nojjig då men såhär i efterhand är det ju skönt :)
Jag är i vecka 9 (8+5) nu och mina symptom försvann för en vecka sedan. Jag känner mig precis som vanligt, försöker känna efter lite extra.. men nej, inte ens ont i brösten. Såklart blir man orolig så jag hoppas på spökveckorna 👻