Fixering tror jag :)
Idag har jag känt mig konstig. Rastlös o magen har varit "öm". Lite mensliknande värk. Formen har ändrats, blivit mer spetsig framtill och hans rörelser mer "dämpade" Tittade i spegeln innan och guuud va långt ner magen är helt plötsligt! :D Precis när jag skulle till affären fick jag en hastig smärta nästan nere i slidan, som om någon tryckte sig ner. Varande bara i nån sekund och har hänt en gång till nu i soffan. Så… jag tror han försöker fixera sig. Hihi yeay! :D är i v 35+4 så gott 34 fulla veckor.
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
Om inte annat så låter det som att kroppen börjar förbereda sig 🙂 Och som att den är i fas med hur den ska vara i vecka 35. Skönt!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#1 ja och jag kunde äta utan att känna mig mätt efter en tugga :D magen inte så trång o andas mycket lättare :D Känns så bra att det äntligen börja hända saker :)
#2 Det är helt oslagbart, dagen då man vaknar upp och inser att man kan andas igen ❤️ Såååååå skönt! Bort med den där klaustrofobiska känslan. Min mage är dock lika trång som innan, får äta i omgångar fortfarande 😛
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
35+4 är 35 fulla veckor ;)
/Christine
#3 åh jobbigt :/ #4 inte enligt min bm :P jag säger att jag är i v 35, följer vårdguidens app ;) men hon säger att hon räknar fulla veckor o att jag gått 34 fulla veckor. Men skitsamma jag räknar som v 35 ;)
#5 Christine har rätt dock, 35+4 betyder att du gått 35 fulla veckor och fyra fulla dagar. Då är du (inne) i vecka 36. Om din BM säger att du gått 34 fulla veckor så är du i 34+4 och då är du (inne) i vecka 35!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#6+4 ja det har ni rätt i…sant.
och när jag var hos läkaren sa hon v34+2, jag ansåg 35+3 och min bm säger 34 fulla veckor men inne på v 35🤪 snurrig :)
Litar på vg app då jag haft den sen v 5 och den har stämt ;) Bara han kommer ut så spelar det mindre roll ;)