nervös!
Imorn är det dags tidigt ul pga missfall förra graviditeten. Är så fruktansvärt nervös att ul:et inte ska visa något som förra gången :(
håller tummarna! Förstår din oro, kommer själv att få tidigt vul pga missfall förra gången.
Förstår att du är nervös! Vem skulle inte vara det! Har själv gått igenom 2 mf utan någon kontroll i början av denna graviditet, så fram till vecka 13 då dem gjort vaginalt ultraljud och jag fick se liten första gången så kände jag som du.
Tänk om det inte finns något där! Hoppas verkligen att du får se ett friskt litet knyte där inne den här gången. Kram på dig. 🙂
Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!
Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Håller tummarna! Klart du är nervös, allt kommer gå bra :)
/Christine
Hur har det gått?
Ha en bra dag! // Pernilla
Jag var nervös som bara den å hade ont i magen hela vägen till sjukhuset. Men vi fick se en liten böna med pickande hjärta så då är det bara att hoppas att det fortsätter så :) är nu enligt vul i v 9+1 Är det någon som vet hur stor risken är för missfall efter att man sett hjärtat slå?
Tyvärr finns risken flera veckor fram… :( Men jag tror att denna gång kommer nog att gå vägen ;)
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Vissa säger att risken minskar när man sett hjärtat ticka i v.9 och andra säger att det är samma risk som innan fram till v.12. Läste mycket om det när dom trodde att Joel var ett missfall och sen hade han en konstigt formad fostersäck. Men som sagt, det stod och sas olika överallt.
Man säger att risken minskar lite när hjärtat kommit igång, men det är ingen garanti. Såg hjärtat slå på min i ca 1 vecka innan knytet gav upp.
Men oj snacka om att jag kraxar som en olyckskråka, det var inte meningen 🤐