Ont i äggstock..
I början av veckan hade jag ÄL (troligen tisdag) och har haft sex mån,tis och ons. Idag har jag hela dagen haft ont i vänster sida, runt äggstocksområdet. Om jag nu skulle blivit gravid, kan det göra ont bara för att ägget och spermie har smält samman? För så mycket mer har ju inte hänt ännu. Känns ju osannolikt att det skall göra ont.. Någon som känner igen detta? Känner aldrig av min ägglossning så det är inte troligt att denna kommit idag och jag känner av.
Jag tycker nog att du ska göra ett test, och se vad det säger. Har också upplevt ont i äggstockar ibland, men det har sedan gått över. Så jag vet inte riktigt vad ditt beror på. Fick du ont direkt efter eller kom det senare?
Hm.. ja jag har ingen aning faktiskt!
får vänta och se!
Jo, såklart skall jag testa såsnart det är möjligt! Lycka till själv, uppdatera gärna hur det går!
#6 Det ska jag göra! :)
Hur går det Josephiine90?
Inget plus idag heller.. mår skitdåligt. Hade nog för höga förhoppningar om allt.. Är nerstämd hela tiden nu och grinar för minsta lilla.. bim imorgon så vi hoppas det kanske visar dårå..
förstår hur du känner… detta är mitt och sambons första försök men kommer säkerligen att bli väldigt besviken om det inte tar sig ändå. Även fast jag vet att man kan behöva försöka ett tag. Håller tummarna för dig… själv måste jag vänta 1,5 vecka innan jag kan testa…
Ont i äggstock… Kolla så att du inte fått infektion eller inflammation, för det gör ont .
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Det är mycket bättre idag, känner av lite molvärk ibland bara. Skall rådfråga gynläkare imorgon när jag är på jobbet (jobbar som barnmorska) om det inte är bättre!
#10 Samma här, första riktiga försöket skulle man kunna säga.. Vi har aldrig haft skyddat sex, men medicinen jag käkat förhindrar ägglossning, så vi har kört på avbrutet. Och jag vet riskerna med det trots att han drar ur. Men det här är första försöket efter att jag slutat med medicinen.
Håller tummar och tår för er :)
I 3 dagar nu har jag istället molvärk i området kring livmodern… Men kan ju vara normalt om jag nu skulle vara gravid… testa i mitten av nästa vecka… Tiden går långsamt. :)

Grattis :)
golf.ifokus.se
Grattis :-)
Mvh. Silverhuldra
Stort grattis!
Grattis! :)
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
ÅH VA ROLIGT! Stort grattis och stort lycka till med allt bohan85 :) <3
Tack alla! Håller tummarna för dig Josephiine90, även om det inte gick vägen denna gång
Tack, kör som sagt sista testet imorgon. Testade med sista stickan nu i eftermiddag och ännu ett otroligt svagt/ spökstreck(?) dök upp så vi får se hur de ser ut med CB digital imorgon. Annars hoppas vi på ett plus i september :)