Gravid iFokus

Gravid

Etikettandra-trimestern
Läst 6577 ggr
I want to belive
0

orange/gula flytningar

Jag går in i v.22 nästa vecka , lillen sparkar för fullt, där inne, men jag har börjat få gul/orangea flytningar, eller vad man kallar det… de är iaf lite gul-orange när jag torkar mig…. 

bör jag vara orolig ?

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Theres
1

Jag är i V 19 och har tänkt googla saken i några dagar men har glömt bort det. Har också gula flytningar.

golf.ifokus.se

[TanatosNyx]
0

jag hade det tidigt och googlade; tydligen väldigt vanligt bland gravida. Kan vara helt normalt, kan vara tecken på infektion.

RoxannaS
0

Kan väl även vara svamp va?

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
I want to belive
0

Det varken kliar eller luktar , de ser mer ut som om jag har jätte mycket protein i urinet, det har man ju oftast på morgonen , har för mig att de är därför urinet kan vara orange tonat vid morgon besöket . Rätta mig om.jag att fel

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

PogoPedagog
4

Jag fick sådant runt v 14 som senare blev bruna flytningar. Det visade sig vara moderkakan som satt långt ner och blödde lite. Inget farligt men de ville hålla koll så den flyttade sig när magen växte. Ta upp det med din BM för säkerhets skull.