Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1994 ggr
june96
3

Gravid :D

Måste bara dela med mig :D Jag är gravid i v.5  Jag och min kille ska behålla barnet =) Så glad

Niklas
0

Grattis!

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Ria74
0

Grattis! 🙂

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

[TanatosNyx]
0

Grattis 😃 vi är ungefär lika! Jag ligger ungefär 1-2 veckor längre fram (svårt att se så tidigt på ultraljud).

june96
0

Tack. Grattis till dig =) japp ska du behålla barnet? =)

[TanatosNyx]
1

Ja vi ska behålla :) Är redan inskriven hos BM etc.

Aleya
2

Grattis. Men vart ska ni bo och allt? Din far verkar ju inte så positiv till dina djur, hur kommer det bli med en bäbis då?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

ChristineL
1

Grattis! Är det erat första barn?

Tina-A
0

Grattis!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

fridaas
0

Grattis :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

june96
3

Tack alla =) Ja det är mitt första barn. min pappa ska behålla mina djur. och jag flyttar ihop med min kille till en lägenhet om en månad =)

jackiejohn
1

Grattis! Men måste säga att jag blir förvirrad nu..du skriver här att det är första barnet men inne i en tråd på barn iFokus skrev du igår om din son som snart var 4år…? Om det nu inte finns fler användare med namnet june96 :) Inte ute efter bråk blev lite fundersam bara, men hur som haver grattis till plusset :)

june96
0

det var min kompis som skrev det där om hennes son på barn iFokus.  så det är vårat första. :) tack så mycket

jackiejohn
1

12# Okej då förstår jag, menade som sagt inget illa :)

ChristineL
4

#12 - Det är inte tillåtet att låna ut sitt konto till någon annan här på iFokus, kom ihåg det till nästa gång!

june96
0

Det visste jag inte :( sorry

tlover
1

Grattis

l'm back

june96
0

tack

RoxannaS
1

Vad roligt! Grattis!
Hur känns det då? Tanken på att bli mamma? 🙂

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
june96
0

Tack. Jo det känns spännande och roligt! Jag älskar barn , och jag och min kille vet att vi kommer fixa detta. :) Vi har jobb lägenhet och en inkomst. så jag slipper ju vara orolig hehe ;)

I want to belive
7

Grattis ! Men jag tolkar fortfarande ditt förra inlägg väldigt oseriöst… Jag hoppas att du förstår nu vad du och din kille ger er in på , för det är inte bara behålla ett barn bara för att det är mysigt och gulligt och för att du älskar barn , jag hatade små snoriga glin innan jag fick min första , jag tycker om barn väldigt mycket nu , jag vill inte skrämma dig , men du är 17 år och har inte ens vuxit färdigt varken i mognad eller kropp, ska du verkligen dumpa studier och ungdomens guld-tid ? Jag ska absolut inte komma och styra o stämma över någons liv , men jag vart mamma när jag var 16 år ofrivilligt om man säger så , idag är det ju inget jag ångrar , men hade jag fått välja hade jag inte velat ha barn då… Jag hoppas du har tänkt igenom allt som sagt, du offrar rätt mycket , men jag önskar dig även all lycka !

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Hannashusdjur
1

En del är redo att bli mamma när dom är unga och anser inte att dom offrar något.

I want to belive
6

#21 visst är det så att vissa blir redo tidigare , men du kan ju inte komma och påstå att man inte offrar något ? Det är klart att du offrar din ungdoms frihet , något jag faktiskt tycker alla ungdomar ska få uppleva medan dom kan . Jag klandrar absolut inte denna tjej för någonting, men hennes förra inlägg gjorde allt detta ursäkta språket , j*vligt oseriöst… man kommer inte och ber om dagen efter piller Oh sedan ångrar man sig och säger , nej jag ska hålla det för att det är mysigt …. Det är bara min åsikt ! Vad alla andra tycker är deras åsikter , som jag sa jag önskar denna tjej all lycka I världen , men hon ska bara vara säker på vad hon gett sig in på , jag tänker bara på barnet .

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

june96
0

Jag är 18 år! och jag är mogen. Jag vet vad jag ger mig in på. jag är inte dum i huvudet! Inget illa menat. Jag behåller det inte för att det är mysigt.  utan jag behåller det för att jag kan . jag vet att jag är redo för det. och jag vet också hur barn kan vara. Jag vet att jag är redo för allt i mamma rollen

[WickedAlly]
4

Gratulerar, ni har något alldeles fantastiskt framför er!

Och detta är sagt med glimten i ögat; Man kan känna sig hur redo som helst för det stora man står inför, men när man väl står där inser man hur naiv man varit :P
Tror inte att det går att föreställa sig hur fantastiskt, utmattande och allt där mellan det faktiskt är :)

I want to belive
1

#23 , INGEN har påstått att du är dum I huvudet ??? Jag tvekar inte för fem öre att du skulle klara det , har aldrig gjort , men du uttryckte dig väldigt omoget I ditt första inlägg , det var bara det jag påpekade . För man blir inte akut skit nödig efter dagen efter piller , och sedan några kommentarer senare så säger man " ska nog behålla det , mysigt " det har du själv skrivit , och det var inte moget skrivet enligt mig . För ditt barns skull så hoppas jag att du är mer mogen i verkligheten, och fortfarande, jag önskar dig ALL lycka till eran lilla familj :)

ChristineL
5

Vill bara säga att man vet inte vad det inte vad det innebär att gå igenom graviditet, förlossning och att ha barn förrän man är där.

soundtrack
3

Själv tror jag aldrig att man "blir redo" att bli förälder faktiskt.. Men jag är ju mer "redo" idag än när jag var 18 för jag har så mycket bättre förutsättningar att bli mamma idag ändå (stabil relation sedan många år tillbaka, fast jobb, bra inkomst osv). Jag hade med handen på hjärtat inte kunnat ge ett barn en bra start i livet för 10 år sedan, även om jag nog själv tyckte det just då… Men huvudsaken är ju att du och don pojkvän tyckte att det känns rätt och är medvetna om vad ni ger er in på. Det går inte att föreställa sig hur det känns att snart bli förälder innan man väl är där… Och jag hoppas att era föräldrar också är med på tåget för oavsett hur gammal man är så är det skönt att ha ett skyddsnät runt sig…

Hannashusdjur
1

Jag blev gravid som 19 åring. O då hade jag haft mina år som tonåring. Så nej, jag offrade ingenting. För det finns ingenting jag saknar med det livet jag levde innan jag blev gravid. Väntar nu barn nr 3 o är 23 år. O barnen o min sambo är det absolut bästa som har hänt mig. Jag önskar inte bort det för en sekund.