Gravid iFokus

Gravid

Etikettertipsråd
Läst 1608 ggr
Praefatio
1

Babyboxar

Vilka babyboxar har ni hämtat ut? Vad fick ni i dem?

Själv har jag varit selektiv med vilka jag hämtat ut eftersom jag vill undvika att hamna i en massa reklamregister men skickade efter Allt för föräldrar för bodyns skull och hämtade ut Kronans barngåva igår. Har också beställt så att jag får hem Liberos startväska på BB 🙂

Jättenöjd med Kronans, fick ett gäng grejer som jag verkligen kommer att använda. Skrev en utvärdering här.

Så… är jättenyfiken på vilka ni skickat efter och vad ni fått!

Silent_Hill
0

Jag har hämtat ut Babyland boxen. I den fick jag;

• En gravid tidning
  • En liten handduk
  • En blöja
  • En liten babyleksak
  • Tandkräm
  • Hudsalva
  • Tygkasse

Plus en massa rabatter och erbjudanden 🙂 Tror det var allt.

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

xxmammaxx
0

Men hur får du reda på sånt? frågar du på kronan då? elle va d bara å hämta där? måste du inte föda först?

Praefatio
1

#2 Här har du en massa olkia!

Nej, man måste inte ha fött först.

xxmammaxx
0

#3 Tack :D

fridaas
0

Vi har hämtat ut baby to be
Där i var det någon tidning, rabattkuponger av olika slag, en napp och en flaska från philips har jag för mig.

Babyproffsen:

Två pampers blöjor, en bärkasse från blocket, en tvättrasa, tuggumi och tandkräm + rabattkuponger

Väntar på att kronans ska komma, har beställt den men de har inte fått den än.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

[WickedAlly]
0

Hämtade kronans, baby to be och babyproffsen. Enda som var värd besväret var kronans, den var kanonfin :-) Sen fick vi Liberos på BB, hade skrivit upp mig för den innan men det behövdes tydligen inte. Den stod redan på vårt rum när vi kom. Den var också väldigt fin, har fortfarande lite grejer kvar från den :-)

[WickedAlly]
0

Vad vi fick i våra står i inlägg 63 och 66 i tråden Christine länkade :-)

JeFo
1

Babyproffsen var ju skoj, el inte 😝 Där i fick man tandkräm. Läser man på tuben står det att den inte ska användas för barn under 12 år 😁 spar man den tills dess är den suuuupergammal! Varför inte ha en lämplig för barn?

[Thiah]
0

Vi hämtade inte ut någon låda alls. Libero startväska och nån pampers låda fanns i rummet på bb.