Gravid iFokus

Gravid

Etikettbarnlängtan
Läst 944 ggr
[Friton]
1

Skriver av mig lite..

Längtar ju så otroligt efter att bli gravid..
Hade BIM igår, i förrgår tog jag ett test och jag tyckte mig skymta en skugga av ett andra streck, tog ett till igår morse, samma sak.. Imorse var det samma sak, det är knappt så att det syns men idag såg sambon det också men han tror att det är något fel på testet. Jag  tror att han har rätt då mensen verkar vara på väg :( 

Testat med testlagrets, någon som har haft problem med dom? Eller har jag bara sett i syne? :/

CelsiusT
1

Jag har haft testlagrets och inte haft några problem med dom. Dock var jag helt övertygad om att mensen var på väg när jag var gravid. Så kommer inte din mens här nu över påskhelgen så gå på tisdag (antar att det är första öppna dagen då måndagen är röd) till barnmorskan och be att få göra ett test där.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Hannashusdjur
0

Håller tummarna!!

[Friton]
0

Tog ett clearblue som visade negativt och mensen har dykt upp :( känner mig inte sugen på att beställa från testlagret mer :s

CelsiusT
0

#3 Okej, trist. Men det är inte så då att du misstolkat testlagrets test? Det är ju egentligen så att det är inte positivt av att man kan skymta ett andra streck, utan det ska ju synas.

Jag tycker dom är bra som var så billiga vilket är bra om man behöver ta ofta. Jag har resonerat så att jag kör på dom billiga testen så jag faktiskt vågar ta ett test till för säkerhets skull och är jag osäker någon gång så går jag till MVC och ber dom testa ordentligt.

Medarbetare på westernridning.ifokus

[Friton]
0

Mjo men har använt dom i flera månader, och aldrig skymtat något förr, så det är klart man börjar hoppas då.. :/