Gravid iFokus

Gravid

Etikettoff-topic
Läst 3078 ggr
[Thiah]
2

Roliga kläder.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag surfar en del på humor sidor och ibland hittar man bilder på roliga barnkläder eller kostymer. Jag tänkte att det kan väl vara kul att visa upp dem. 

Så får vi skratta åt knasigheter 😃

Här hittade jag idag :

http://themetapicture.com/that-baby-knows-the-score/

Erika89
0

Haha klockren ju! :P

[Thiah]
1

#1 tyckte jag också! Jag älskar såndär humor. Undrar var sambon skulle säga om jag skaffade en sån 😎

PogoPedagog
0

Haha!

tlover
0

Jag ska så ha en gi (karatedräkt) till min bebis när den kommer.

Både mamma och pappa är ju karatekas så såklart ska ju ungen bli det också 😉

l'm back

[Thiah]
0

#4 va sött. Vi har skaffat två bodys och ene pyjamas i sambons favoritlag. Annars har vi bara "vanliga" kläder

CelsiusT
0

Vi har skaffat en "getingdräkt". En body med knytning om fötterna (så det är en påse runt benen, nästan som en klänning som man kan knyta ihop så benen hamnar inuti om ni fattar?), den är svart och gulrandig, som en getingdräkt ;P Supercool.

Sen köpte sambon en body med texten "enjoy milk" på.

Medarbetare på westernridning.ifokus

PogoPedagog
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Apropå att klä barnen efter ens eget intresse. Jag älskar denna bilden på sambon o sonen. Han är så gullig i sin lilla mössa ( sonen alltså)

Praefatio
1

Är lajvare och har redan en hel drös kompisar som vill sy och nålbinda medeltida barnkläder 😛 Har fått lova att jag ska åka på lajv med bebisen nästa sommar, så att det verkligen används också.

Strumpan
0

Den här e rolig

Mvh Jenny

[Thiah]
0

#9 ja den var söt! Sambon skulle gärna vilja ha en outfit som är som kostym eller frack. Har någon sett något sånt där ute?

Kiwikatt
0

Att vara stark är att falla till botten, att slå sig hårt och att sedan resa sig upp igen.

[Thiah]
0

tack =)

Kiwikatt
0

=)

Att vara stark är att falla till botten, att slå sig hårt och att sedan resa sig upp igen.

soundtrack
0

#11 Woa! En sån ska jag lätt köpa om det blir en kille som tittar ut :D

soundtrack
0

Med en matchande napp till såklart ^^ http://www.bluebox.se/Napp-Mustasch (Sambon är mustach-nörd då han lär digga den stenhårt, haha)

[Thiah]
0

Vi ska på 2 bröllop i sommar och köper vi den där kanske Bobfloyd får följa med

[WickedAlly]
0

#11 Åh, en sådan måste man ju nästan ha när han döps. Galet söt ju.