Gravid?
Jag slutade med p-piller för ungefär en månad sedan och innan dess var det lite slarv ibland också när det kom till att ta p-piller. Innan jag åt p-piller så mådde jag alltid dåligt samma dag som jag fick mens men det försvann alltid när jag spytt. Så, nu till själva grejen:
Jag fick ont i magen för isch en vecka sedan kanske och var hundra på att "nu kommer mensen", även om smärtan inte var lika påtagligt som annars, men ingenting har kommit. Väntar och väntar men den fortsätter lysa med sin frånvaro. Har nu börjat må lite illa, trött, ont i magen (som svag mensvärk och till och från lite kraftigare), kissar hela tiden och mina bröstvårtor gör så förbannat ont när jag nuddar vid dom.
Tog ett test i fredags som visade negativt men är det helt säkert? Jag vet inte när min mens ska vara (skulle vara?) så jag vet ju inte om den är sen eller så.
Kan tillägga att jag kissade för typ fyrtio minuter sedan men redan nu börjar jag känna mig kissnödig igen samt att jag har lite ont i magen och huvudet..
Vad säger ni?
(Snälla, vill inte ha några spydiga kommentarer utan vill bara ha lite hjälp och funderingar då jag inte riktigt vet vad jag ska tro)
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Ja, det är mycket möjligt att du är gravid. Kanske du testade för tidigt? Vänta några dagar och ta ett nytt test.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Du kan vara gravid, det kan vara ägglossning, det troligaste är att hormonerna snurrar eftersom du slutat med p-piller. Test kan visa falskt negativt ja, det kan ha varit för tidigt för att testa, eller urinen är inte tillräckligt koncentrerad.
Testa igen om en vecka, använd morgonurinen och följ instruktionerna noga!
/Christine
Jag sluta också med mina p-piller för ca 6 veckor sen, jag mådde också sådär då. Kissa hela tiden, mådde jätte illa, skit ont i ryggen mm mm. 2 veckor efter att alla dom symptomen försvann fick jag skit ont i bröstvårtorna och då trodde jag att jag va gravid men alla test visa negativt och jag har fortfarande inte fått någon riktig mens, men kissar fortfarande väldigt ofta. Så jag tror att det kan va alla hormoner som spökar :) eller så är du kanske gravid, gör ett test om någon dag/vecka så kanske det visar annat då :)
Tråkigt nog fortfarande negativt när jag testade imorse, alltså en vecka efter förra testet. Det är nog bara mina hormoner som spökar. Trist 😕
kan vara skengravid också, att man Tror så hårt att man är det att kroppen börjar tro på huvudet. Eller att man ser tecken som förstärks fysiskt.
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Så skulle det nog kunna vara.. trist vilket som :( dumma kropp som får mig att hoppas!