Gravid iFokus

Gravid

Etikettbarnlängtan
Läst 1091 ggr
babybaby
2014-02-11 08:58
3

Plussat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har äntligen plussat. Är bara i v 5 men måste skriva av mig trots att jag vet att det är tidigt och mycket kan hända. Men mitt första plus av alla test jag gjort sen vet började försöka och är glad som attan! :D Förstår inte varför bilden inte blir lika tydlig som i verkligheten men ett plus syns iaf :)

OlgaMaria
2014-02-11 09:00
1

Grattis! :)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

ChristineL
2014-02-11 09:00
1

Grattis, det är ju solklart!

babybaby
2014-02-11 09:03
2

Tack :) Ja det var ett solklart plus jag blev helt ställd. Var inställd på minus som det brukar vara :P kom ut som en zombie till min sambo :) med värsta flinet i ansiktet :)

CelsiusT
2014-02-11 09:16
4

Grattis ;P Helt klart ett plus!

Känner igen det där, var också helt inställd på det där vanliga enkelstrecket. Lämnade testet i badrummet för att vänta dom 5 min som man ska, sambon gick sedan in i badrummet så jag bad honom kolla hur många streck där var. "Två än så länge" sa han… Jag blev helt paff och sa "jaha, då är det därför mensen inte kommit" (testade på BIM+3). "Hur många ska det vara" frågade han sen (och kom ut med stickan till mig). Han var nog lika paff som jag och ingen av oss vågade tro på det ;P 

Nu är vi i v14 och fattar nog inte riktigt fortfarande, fast det sjunker ju in mer och mer. Men sambon har bett mig testa fler gånger under den här tiden, för han vill vara säker på att jag fortfarande är gravid ;P Klart, han märker ju inte annars så mkt mer av graviditeten än att jag spyr.

Medarbetare på westernridning.ifokus

[Thiah]
2014-02-11 11:00
1

Grattis! Jag var tvungen att ta 2 test och ändå blev det helt mysko. 😃

Zvintos
2014-02-11 12:36
0

Grattis! 🙂