Bäbismage =D
Var nere på stationen en snabbis innan dagens besök hos ssk och fick bekräftat att bäbismagen nu syns. (Är i V14) Min personal granskar mig noga och säger sedan lite försynt att nu börjar ju magen bli lite bullig! (Tilläggas ska att det var min manliga personal samt att jag hade vinterjackan på mig) Hahahaha Det är min underbara älskade personal det!!!
Att vara stark är att falla till botten, att slå sig hårt och att sedan resa sig upp igen.
Goa killar! :-) Kan tycka att det är så fascinerande det där med gravid-magar och om folk faktiskt vågar säga något. En tjej som ligger ca 1 månad före mig hade så liten mage att när jag tog mod óch fråga om hon också var gravid faktiskt fick granska henne noga innan jag faktiskt kunde se hennes mage. Då var hon strax innan RUL om jag minns rätt. Medans jag, som är överviktig sedan innan + omföderska har råklat ut för mer än en gång att folk har frågat om jag skall ha tvillingar. SUCK! ^^
Me. Myself & My Sims
Grattis! Eller vad man nu säger ;)
/Christine
Min mage syns inte under några ytterkläder än men mina vänner ser nu tydligt att det börjat bukta. Eftersom jag inte känner mig gravid i övrigt så är jag väldigt glad att magen växer iaf :P
Vad roligt att den börjar synas nu för dig, jag är i V.20 och på mig syns det inte någonting (eller det är bara jag som ser det), eftersom att jag var så smal innan så ser jag mer "normal" ut nu eller vad man ska säga 😛
Vad mysigt :) På mig lär det inte börja synas än på sisådär en månad, däremot har brösten vuxit en storlek på en vecka 😃 Den blivande fadern är mycket nöjd med utvecklingen!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#4 Jag var också smal innan och just därför är den lilla bullen väldigt tydlig på mig. Fast det är klart, vet man inte om att jag är gravid så ser det väl mest ut som en vanlig mage som sticker ut antar jag :P
Jag är jättesmal så min bulle kom ganska tidigt men nu har den förblivit liten i jämförelse med andra som är i vecka 28. Jag tycker det är superskönt för fast den är liten om man jämför sf mått och sådant så är den i vägen.
Här syns inget än, v12+6. Men börjar känna att vissa resårbyxor är i vägen över magen. Igår drog jag faktiskt ner termobyxorna så resåren hamnade nedanför magen, så den är väl kanske på väg. Har två par jeans som jag kan använda, lite stora i midjan (har alltid haft ganska mycket höft och rumpa så midjan blir luftig i vanliga fall vilket är bra nu) vilket gör att dom passar bra ännu och säkert ett bra tag till. Men har också ett par tajta jeans som sitter åt i vanliga fall och dom gör ont nu så dom används inte längre.
Dock vet jag inte än om det är bäbismagen som kommer, för redan i v6 så började magen svullna lite pga gasigheten. Men det återstår att se… Den får gärna titta ut så jag ser att den lever och växer, samtidigt får den gärna hålla sig ett tag till så magen inte är i vägen för att rida m.m.
Medarbetare på westernridning.ifokus