Gravid iFokus

Gravid

Etiketterinhandlapreparera
Läst 763 ggr
Svarttusch
2014-01-28 11:08
0

Ägglossningstest

Jag börjar bli otålig och vill använda ägglossningstest. Funderar dock på vilka man ska välja? Ska man ta dyra ClearBlue som är lätta att tyda, eller ska man köpa billigare? Finns det någon billig hemsida som har snabb frakt?

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

ChristineL
2014-01-28 11:15
0

Jag har använt testlagret, billigt, smidig frakt och lätt att tyda, dyrast är inte alltid bäst ;) Dom har också schyssta paketpriser och flera varianter att välja på.

Katti
2014-01-28 11:17
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sök på billingsmetoden. Det är faktiskt jättelätt att lära sig tyda kroppens egna signaler! Jag hade före första barnet mens, och därmed ägglossning, väldigt sällan (ca 4 ggr om året…). Sökte läkare då vi försökt ett bra tag utan att jag blivit gravid, men det var väntetid. Under tiden läste jag på och började med denna metod. Under min första ägglossning blev Fredrik till Skrattar. Han är nu 14,5 och har basröst och 46 i skor!

Svarttusch
2014-01-28 22:13
0

#1 tack för tipset! Beställde därifrån, redan efter en kvart fick jag mejl om att det var packat och klart att skickas :) Passade på att beställa grav.test samtidigt (även om jag är ganska sparsam med att testa, har ett liggandes i skåpet som legat där i tre månader :P)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida