Hur stor 4 månader?
Hur lång och hur mycket vägde era bebisar vid 4 månader?
TS : Ett tips är att du går in på barn i fokus i stället. Där finns det säkert fler som kan ge svar på din fråga.
Mmm men det finns många som var gravid samtidigt som mig som läser på detta forum och som fortfarande postar här.
TS: Man får JÄTTEGÄRNA posta inlägg om bebisar här inne, som du ser har vi ju kategorier för bebisar upp till 12 månader :) Här inne finns massvis med folk med små nyfödda bebisar och många har bebisar i samma ålder som ens egen, många följs ju hela gravidteten igenom.
#1: Läs ovan!
Svar på din fråga TS.
När min dotter var 4 månader vägde hon 7170g och var 64cm lång :)
När hon var 3 månader vägde hon 6090g och var 59cm lång.
När hon föddes vägde hon 3590g och var 50cm lång!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Äldsta sonen var 7380 gram tung och 66 cm lång vid 4 månaders ålder.
#3 Lite konstigt kan jag tycka då sidan heter "gravid.ifokus". Men, men… inte mig emot.😊
#5: Haha :) Jo, men många följs hela graviditeten igenom och vill dela med sig av sina första bebisupplevelser. Många gravida vill dessutom lära sig mer om t.ex. amning, som ju är direkt kopplat till själva bebisen, men som man vill vara förbereda sig på under tiden man är gravid. Eller läsa om förberedelser, vad folk köper till sina bebisar eller hur små bebisar utvecklas eller vad de behöver precis i början av sina små liv. Det är svårt att koppla bort bebisar helt från en graviditetssajt så därför har vi valt att även låta små bebisar upp till 1 år vara med här på sajten, så man kan dela sina tips och råd om bebisar också så att man som gravid kan förbereda sig :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
E var 6660g o 64,4 cm när han var 4 mån. Hade dubblat sin födelsevikt exakt då :)
Min tös är 64 lång och väger precis 6000g. Jag är Medarbetare på barn iFokus.se så vet att jag kanske skulle postat där inne. Men vi var väldigt många här inne som fick barn nästa samma månad så vad väl mest intresserad av vad deras barn väger som nästan är i samma ålder som min tös. Vi följdes ju som sagt åt.

Sonen var 67 cm lång o vägde 7090 gr när han var 4 mån
#5 - så jag borde sluta som Sajtvärd då jag inte är gravid längre? Här är alla välkomna som är nyfikna på allt vad graviditet innebär, och det slutar ju med barn ;-) Nova var 6350 tung och 62 cm lång :-)
/Christine

Molly var 63,5 cm och vägde 6.320
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Birk är 4 månader nu och väger 7720 gram samt är 66,5 cm lång. 🙂
E vägde 6010 g och var 61 cm vid 4 månader
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar