Ingen nidblödning
Jag tänkte bara höra hur många som varit gravida utan att ha fått en nidblödning. Skulle ta bort stressen hos många som vill bli gravida och hakar upp sig på nidblödningen. Att man inte måste få en märkbar nidblödning. =)
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus
Jag har varit gravid två gånger och fick ingen nidblödning någon av gångerna :)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Jag hade ingen nidblödning. Vad jag hört så är det vanligare att man inte får någon än att man får.
/Christine
Jag hade ingen alls. Antagligen så är det som med allt annat, det är de som får nidblödning som skriver och frågar om det på nätet. Och såklart verkar det ju som att jättemånga får det då, medan alla vi som inte får någon inte har något att skriva om. Statistiken blir väldigt skev.
Ingen nidblödning denna gång. Förra graviditeten hade jag någon form av mindre blödning.

Jag hade ingen nidblödning. Fick småblödningar senare under graviditeten bara.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Fick ingen nidblödning med varken första eller andra.

Fick med ena, inte andra gången. Däremot en liten blödning i v 5.
Jag är gravid för första gången nu och jag fick inte heller någon nidblödning.
Tre barn och hade tills nyligen inte ens vetat om vad en nidblödning var. 😊Har alltså aldrig haft någon själv.
Fick inte heller någon nidblödning
Så skönt att höra att det inte måste bli blödning! Har själv nästan väntat på att det ska blöda och hakat upp mig när det inte kommer.
Jo men precis. På nätet verkar det som att alla får nidblödning. =)
#11 - Ta allt du läser på nätet med en nypa salt och läs fakta istället ;) Håller helt med om att det är kul att läsa om andras personliga erfarenheter också men det är en sån liten del av hur det egentligen är.
/Christine
jo precis. Men även vårdguiden nämner nidblödningar som en del av att ägget fäster, så lätt att haka upp sig på =)
Jag fick ingen någon av gångerna.
Vad är nidblödning ?
#15 - En blödning man kan få i samma veva som mensen skulle kommit. Den är dock inte som mens utan är i regel mycket mindre.
/Christine