Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1618 ggr
SE*Geishas
0

Nidblödning?

Hej, jag har haft 29-36 dagar mellan mensen varje månad i flera år nu. Men igår fick jag en blödning (dag 23) men inget under natten och inget idag. Vi hade mycket sex kring ägglossning, oskyddat, men han kom inte i mig. Nidblödning? Känns viktigt för mig att veta fort om ja blivit gravid så jag kan sluta med mina antidepp. Hur stor chans tror ni det är? Det är precis en vecka sen eller mer som min ägglossning var beräknad. (Vi vill ha barn men tänkte vänta några månader innan vi försöker)

ChristineL
0

Mellanblödning eller nidblödning, ta ett test när din riktiga mens är beräknad och se. Mediciner ska man inte sluta med utan att ha pratat med läkare och barnmorska först.

SE*Geishas
0

Vad är mellanblödning?

SE*Geishas
0

Jag har i förebyggande syfte redan pratat med barnmorska ang antidepp och hon säger att jag får göra som jag vill. Och alltså sluta med antidepp om jag skulle bli gravid :)

ChristineL
0

Man kan få en blödning mitt emellan sina mensar, alltså mellanblödning :) Det är inget konstigt utan ibland blir det så.

SE*Geishas
0

Har aldrig hänt sen jag fick mens för 14 år sen men vi får se! Spännande!!

SE*Geishas
0

Testade med clearblue idag, som man kan testa 4 dagar innan BIM. fick negativt. Förmodligen inte gravid. Kanske var de mellanblödning, eller så har ja fått tidigt missfall utan att märka de, eller så var de för tidigt att testa. Får se om mensen uteblir!