Gravid iFokus

Gravid

Etiketterinhandlapreparera
Läst 2739 ggr
Arny
0

Mammakläder!

Hej! Var tusan hittar jag bra mammakläder? Jag har varit på HM i halmstad (bor i Falkenberg) Men är ute efter ett par basic svarta jeans. I Falkenberg finns vad jag vet inte mammakläder att köpa någonstans. Var på Gekås idag, blev jättebesviken! De hade enbart leggins och några olika sorters tröjor.

Vore väldigt tacksam på tips om kedjor/affärer som säljer. Halmstad Varberg är närmast för mig att åka.

Kanske finns någon bra sida på nätet med?

Tjeja
0

Jag har handlat en hel del mammabyxor på tradera helt enkelt. Billigt och bra! Speciellt HM's byxor brukar det dyka upp där med jämna mellanrum!

Jag gillar HM's mammabyxor, de är nästan alltid bra i storlekarna till mig och sitter typ alltid snyggt.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

ChristineL
1

Affärerna på stan suger ärligt talat, oavsett var man är nånstans :/

Jag handlade här: http://mamalicious.se

Arny
0

Det jag inte gillar med Hm´s mammabyxor är att de är så smala nertill. Jag vill att de skall sitta snyggt över rumpan, men inte vara så slimmade. Jag vill kunna röra mig =)

Beate
1

Alla HMs jeans är "slim" utom en modell som heter "straight" och den funkar på mig, tyvärr finns de bara i en mellanblå färg, jag hade gärna haft den modellen i svart också. Sen hittade jag ett par svarta bomullschinos på hm också som funkar bra, modellen har ett skärp som följer med. Lite lösare passform och snygga om man viker upp benen lite.

Niini
0

Mina absoluta favvojeans (svarta dessutom!) när jag var gravid kom från Ellos :)

Beate
0

#5 Tack för tipset, ska spana in! Dock brukar jag aldrig beställa från nätet, så svårt med kläder… speciellt byxor…

Arny
0

Tack för tipsen!!! =)

Lotta87
1

Bonprix.se - helt grym sida med underbara kläder oavsett om man är gravid eller inte - och dessutom superbra storlekar och bra priser!!! :)

Arny
0

Å #8 jättefina kläder! Hittade ett par jeans där som jag skall beställa. Hittade även ett par fina byxor på Ellos! =)

Lotta87
0

#9 Eller hur! Jag har inte vågat köpa än då jag fortfarande väntar på att magen ska växa men jag har redan kollat in ett par byxor och några toppar! Och sen har de supersöta barnkläder också!! :)

[Thiah]
0

Jag köpte ett par gravidbyxor på hm. De vanliga mellanblå. Jag tror magen tog det som en start signal till att börja växs utåt ;)

Beate
0

Såg att Sofi precis postat ett inlägg om gravidkläder, lite inspiration: 

http://bloggar.aftonbladet.se/sofissnapshots/2013/11/mamalicious-2/

Ska kolla upp de där jeansen…